SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrasta sprzedaż dwutygodników z programem TV, liderem „Tele Świat”

Trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem. Najwięcej zyskał magazyn „TV14”, zaś liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Tele Świata” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 377 275 egz., czyli o 9,01 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który miał w maju br. wynik na poziomie 226 052 egz.. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła aż o 23,25 proc. „TV 14” przejęło jednak część rubryk od zamkniętego w marcu br. tygodnika „Imperium TV” i było dystrybuowane jako część ostatniego wydania „Imperium TV” (więcej na ten temat).

Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 71 287 egz., czyli o 3,9 proc. wyższą niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.plmaj
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tele Świat377 275346 079
TV14226 052183 407
Ekran TV71 28768 609


W maju br. w porównaniu do kwietnia br. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Świat” (9,7 proc.).

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPmajkwiecień
TytułSprzedaż ogółem
Tele Świat377 275417 806
TV14226 052241 465
Ekran TV71 28772 074

Dołącz do dyskusji: Wzrasta sprzedaż dwutygodników z programem TV, liderem „Tele Świat”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl