Wzrasta sprzedaż dwutygodników z programem TV, liderem „Tele Świat”
Trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem. Najwięcej zyskał magazyn „TV14”, zaś liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Tele Świata” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 377 275 egz., czyli o 9,01 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który miał w maju br. wynik na poziomie 226 052 egz.. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła aż o 23,25 proc. „TV 14” przejęło jednak część rubryk od zamkniętego w marcu br. tygodnika „Imperium TV” i było dystrybuowane jako część ostatniego wydania „Imperium TV” (więcej na ten temat).
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 71 287 egz., czyli o 3,9 proc. wyższą niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 377 275 | 346 079 |
TV14 | 226 052 | 183 407 |
Ekran TV | 71 287 | 68 609 |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Świat” (9,7 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 377 275 | 417 806 |
TV14 | 226 052 | 241 465 |
Ekran TV | 71 287 | 72 074 |
Dołącz do dyskusji: Wzrasta sprzedaż dwutygodników z programem TV, liderem „Tele Świat”