SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka biżuterii Yes zaczyna sprzedawać wibratory

W sierpniu marka biżuteryjna Yes wprowadza do sprzedaży limitowaną serię stymulatorów i bransoletek OH YES. Kolekcja powstałą z producentem gadżetów erotycznych Womanizer.

Koncept narodził się przy okazji prima aprilisowego żartu marki Yes w mediach społecznościowych. Prezentacja złotego wibratora w social mediach brandu miała być zabawą na 1 kwietnia, a jednocześnie przełamaniem stereotypów, które narosły wokół używania tego rodzaju gadżetów.

Yes łączy siły z Womanizerem

Reakcje internautek na tę wiadomość były jednak tak entuzjastyczne, że firma postanowiła urzeczywistnić swoją obietnicę. W sierpniu rozpoczęła współpracę z marką Womanizer - producentem stymulatorów.

- Wychodzimy z założenia, że wibrator czy stymulator to naturalny element życia zarówno singielek, jak i kobiet żyjących w parach - mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki Yes. - Tymczasem zupełnie niepotrzebnie wokół używania wibratorów narosło w Polsce bardzo wiele mitów, a jego zakupowi często towarzyszy poczucie wstydu. Chcemy to odczarować i pokazać, że zakup wibratora nie różni się niczym od zakupu kolczyków czy naszyjnika  - dodaje.

Stymulatory sprzedawane są w zestawie z bransoletką 'Oh Yes".

- Jesteśmy zachwyceni i podekscytowani współpracą z firmą Yes i całym sercem wspieramy działania marki na rzecz praw kobiet w Polsce. Połączyliśmy siły, by zachęcać nie tylko do dyskusji, ale także do odkrywania własnej seksualności. Chcemy przełamywać społeczne tabu dotyczące kobiecej przyjemności i właśnie dlatego stworzyliśmy ekskluzywny zestaw Womanizer x Yes. Ta współpraca stanowi dla nas wspaniałą platformę do wspólnego zabrania głosu razem z Yes i zwrócenia uwagi na tak ważną sprawę -  dodaje zespół Womanizer.

Dołącz do dyskusji: Marka biżuterii Yes zaczyna sprzedawać wibratory

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kam3
Ten woke marketing skierowany do toxic singielek jest skuteczny. W odstraszaniu.
Kupuję teraz pierścionek zaręczynowy i krótka wizyta na stronie Yes wystarczyła, żebym szukał gdzie indziej.
odpowiedź
User
good
Czy Iga będzie twarzą, hmmm, ręką kampanii? Czy kot będzie dołączony do produktu? Czy będzie talon na rok lodów i wina? Czy będzie miesięczny dostęp do serwisu streamowego? Nius jakiś taki niekompletny 😮‍💨
odpowiedź
User
bon
Kochanie, co mi kupiłeś na urodziny?
Wibrującą obrączkę 😜🤣
odpowiedź