Nowe reklamy Żabki dzieją się w domu (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej sklepów Żabka oprócz spotów rozgrywających się w jednej z tych placówek emitowane są reklamy, których akcja toczy się w domu. Za obsługę marketingową Żabki odpowiadają PZL i Spark Foundry.
Część nowych spotów Żabki rozgrywa się w domu. Aktorzy, którzy we wcześniejszych reklamach wcielali się w klientów sieci tych sklepów, tym razem odgrywają scenki z codziennych sytuacji, w których pojawia się potrzeba zrobienia zakupów w Żabce.
Sieć Żabka od kilku lat jest reklamowana serią spotów pod hasłem „Mały wielki sklep”. Akcja zabawnych spotów rozgrywa się w sklepie Żabka.
W ramach obecnej odsłony kampanii emitowanych jest też kilka takich nagranych wcześniej reklam.
We wszystkich spotach promowane są obniżki cenowe, które wprowadzono 15 kwietnia i będą obowiązywały do 28 kwietnia.
W związku z epidemią koronawirusa Żabka Polska w drugiej połowie marca i na początku kwietnia emitowała dwa specjalne spoty: w jednym informowała klientów o nowych zasadach bezpieczeństwa, a w drugim dziękowała swoim pracownikom i franczyzobiorcom.
Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.
W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.
Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy Żabki dzieją się w domu (wideo)
A wrażenia z samego sklepu? Dużo koloru - owszem, widmo - owszem, ...i ekspedientki na skraju wycieńczenia. Przepracowania, ledwo stojące