Zagraniczna wersja „The Traitors” w polskiej telewizji
Program „The Traitors. Zdrajcy” był jedną z nowości wiosennej ramówki TVN. Z kolei w sierpniu inna należąca do TVN Warner Bros. Discovery stacja planuje zacząć emisję amerykańskiej wersji formatu.
Format „The Traitors” powstał w Holandii. Jego formuła jest inspirowana popularną grą Mafia, w której uczestnicy potajemnie dzielą się na „lojalnych” i „zdrajców”. Ich misją jest ukończenie serii wyzwań, a tym samym zdobycie nagrody pieniężnej. Wszyscy przebywają w zamku, stanowiącym mroczną scenerię i tło dla wydarzeń podczas trwania programu. Zadaniem tytułowych zdrajców będzie wyeliminowanie „lojalnych”. Natomiast Ci zrobią wszystko, żeby jako pierwsi zdemaskować swoich przeciwników, a przede wszystkim - ochronić siebie.
Polska edycja formatu pod tytułem “The Traitors. Zdrajcy” nadawana była w TVN wiosną tego roku. Program nagrano latem ub.r. w Belgii, a jego zwycięzcami zostali Justyna i Stanley. Średnia widownia produkcji w telewizji wyniosła 708 tys. osób. Przełożyło się to na 7,35 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów, 11,30 proc. w grupie 16-49 i 10,72 proc. w grupie 20-54.
Stacja była zadowolona z wyników reality-show i zdecydowała się na realizację drugiego sezonu formatu. Wiosną ogłoszono casting do niego, a program ma trafić na antenę TVN wiosną przyszłego roku.
“The Traitors US” na kanale Metro
Oczekiwanie na drugi sezon polskiej fanom formatom może osłodzić emisja amerykańskiej wersji „The Traitors”, która w 2023 r. trafiła do serwisu streamingowego Peacock. Liczący 11 odcinków program nadawany będzie w kanale Metro, dostępnym w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. “The Traitors US” oglądać będzie można w soboty o 20.00 i 21.00 począwszy od 10 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Zagraniczna wersja „The Traitors” w polskiej telewizji
A telewizja rocznie z reklam ma wpływy w wysokości kilkuset MILIONÓW zł. Tyle Friz i spółka nie zarabia z reklam i sponsoringu. Nadal nie ta liga co do internetu poza Polską...