Zagrożone zwierzęta reklamują EkoLokatę w Banku Ochrony Środowiska
Trwa internetowa kampania reklamująca EkoLokatę oferowaną przez Bank Ochrony Środowiska. Akcję przygotowała agencja Let’s Evolve Marketing.
Kampania EkoLokaty w Banku Ochrony Środowiska podkreśla, że korzystając z niej, można pomóc w ratowaniu zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt żyjących w polskich parkach narodowych. Na stronie banku można oddać swój głos na wybrane gatunki: orła, niedźwiedzia, fokę, morświna, rysia lub łosia. Natomiast BOŚ przekaże z własnych środków po 2 złote od każdej założonej lokaty na rzecz zwierzęcia, które zwycięży w tym głosowaniu.
Reklamy wspierające tę inicjatywę i EkoLokatę są emitowane w portalach Onet i Interia.pl, w serwisach porównywarek finansowych: Bankier.pl, Finansosfera.pl, Money24.pl, Comperia.pl i Totalmoney.pl, w serwisie pocztowym WP.pl, programach afiliacyjnych oraz w Google.
Kreację tych reklam i stronę docelową zaprojektowała i wdrożyła agencja Let’s Evolve Marketing. Kampania potrwa do końca listopada
Dołącz do dyskusji: Zagrożone zwierzęta reklamują EkoLokatę w Banku Ochrony Środowiska