SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando w nowej kampanii stawia na inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet

Pod hasłem „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” rusza kampania reklamowa platformy e-commerce Zalando. Za kreację odpowiada Anomaly Berlin.

Kampania Zalando „To wszystko zostaje tu z nami na dobre" opowiada o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Projekt ma na celu pogłębić dialog o podstawowych wartościach jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet.

Zalando o byciu sobą

Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i relacje, które tworzą między sobą w prawdziwym życiu. Przedstawione postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają.

Każdy obraz opatrzony jest odważnym hasłem, które podkreśla wartości kluczowe w kampanii jak np. „Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre”, „Akceptacja. Z nami na dobre” i „Kobiecość po swojemu. Z nami na dobre”. Kampania została stworzona zgodnie z ambicjami Zalando do bardziej inkluzywnej przyszłości dla wszystkich.

- Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami. Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy - mówi Barbara Daliri, senior vice president sales & marketing w Zalando.

Obok sesji zdjęciowej, na potrzeby kampanii przygotowano film przedstawiający sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in. tancerz, aktor, model propagujący różnorodność i inkluzywność - Luc Bruyere, Yann Horowitz - otwarcie mówiący o swojej homoseksualnej orientacji deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ oraz Yolisa Mqoco ambasadorka ciałopozytywności.

Do filmu powstała dedykowana ścieżka dźwiękowa napisana i wyprodukowana przez wschodzącego brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów, Terence’a Neale’a i Emilie Badenhorst.

kcja reklamowa „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” będzie widoczna na outdoorze (OOH, DOOH),  w mediach społecznościowych należących do bohaterów.

Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin i będzie promowana w Europie na wszystkich 17 rynkach Zalando.

Dołącz do dyskusji: Zalando w nowej kampanii stawia na inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdziwiony
Najprymitywniejszą reklama, nieświadomi uczniowie turpizmu Grochowiaka. A ni to dobre, ani piękne i ani prawdziwe
odpowiedź
User
London
Te słowa tracą znaczenie, Nazywanie kobiet które i tak zawsze dominowały i w reklamach i w zakupach ubrań jako "inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet" to jest cynizm. Na dłuższą metę ośmiesza się temat.
odpowiedź