Zenith przejmuje od Media Direction OMD obsługę mediową PepsiCo w Polsce
Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo na kompleksową obsługę mediową dla całego portfolio jej marek (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea). Obsługą zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus.
Zenith zajmie się kompleksową obsługą mediową wszystkich marek koncernu PepsiCo, w tym również strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów.
Przetarg rozpoczął się jesienią 2022 r., a jego celem był wybór strategicznego partnera mediowego.
- To był wyjątkowo wymagający proces, charakteryzujący się ogromną dbałością o każdy szczegół naszych propozycji zarówno strategicznych, jak i kosztowych. Włożyliśmy w przetarg maksymalne zasoby energii, wiedzy i ekspertyzy naszych najlepszych talentów ze wszystkich kluczowych dziedzin marketingu. Cieszymy się, że zostało to docenione przez jednego z największych i najbardziej progresywnych globalnych marketerów działających w Polsce – mówi Anna Bartoszewska, dyrektor generalna agencji mediowej Zenith.
Za obsługę PepsiCo odpowiadać będzie struktura Zenith Plus, utworzona specjalnie na potrzeby obsługi tego marketera. Współpraca rozpocznie się w lutym br. Przetarg koordynowała firma audytorska Stars.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla PepsiCo w Polsce zajmował się dom mediowy Media Direction OMD - nieprzerwanie od 1999 roku.
Dołącz do dyskusji: Zenith przejmuje od Media Direction OMD obsługę mediową PepsiCo w Polsce