ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Reckitt Benckiser
ZenithOptimedia Group będzie obsługiwał w Polsce budżet mediowy koncernu Reckitt Benckiser. Zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy inne domy mediowe.
W ramach obsługi Reckitt Benckiser, ZenithOptimedia Group będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii wszystkich marek tego koncernu (takich jak m.in. Durex, Calgon, Cilit Bang, Vanish i Dettol). Zajmować się tym będzie zespół Optimedia.
Reckitt Benckiser od połowy br. prowadził globalny przegląd domów mediowych. W efekcie na poszczególnych rynkach oprócz ZenithOptimedia Group pracować będą dla niego Havas Media i IPG Mediabrands, a także Aegis Media, który przejmuje obsługę od ZOG w USA.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Reckitt Benckiser