ZPC Otmuchów z agencją FLPR przy promocji marki Cosby
Grupa FLPR z Wrocławia wygrała przetarg na obsługę marketingową marki Cosby – jednego z brandów dystrybutora słodyczy ZPC Otmuchów.
W ramach współpracy Grupa FLPR odpowiada za odświeżenie wizerunku marki, a także pogłębienia świadomości produktu wśród polskich konsumentów. W obsłudze Cosby agencja będzie odpowiadała m.in. za: obsługę social mediów, odświeżenie dotychczasowej strategii komunikacji, obsługę konkursów, działania promocyjne związane z marką, tworzenie materiałów graficznych.
Agencja rozpocznie współpracę z klientem od przygotowania harmonogramu postów na social media, spójnego z propozycją nowej komunikacji marki. Celem jest systematyczna publikacja materiałów, połączona z zakotwiczeniem nowej identyfikacji oraz wizerunku Cosby w świadomości konsumentów.
Za działania komunikacyjne odpowiada zespół koordynowany przez Kaję Hojdys oraz Marcina Chabiera.
- Cosby to marka wprost skoncentrowana na zabawie i czystej, dziecięcej radości. Widzimy w niej ogromny potencjał i mamy nadzieję, że działania Grupy FLPR pozwolą wydobyć go na światło dzienne. – mówi Daniel Stefański, trade marketing manager w Grupie Otmuchów.
Dołącz do dyskusji: ZPC Otmuchów z agencją FLPR przy promocji marki Cosby