„Zwrotka Żywca” wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku
Przygotowana przez agencję Gong kampania „Zwrotka” marki Żywiec została wymieniona wśród 24 najlepszych case studies w zestawieniu „IAB 2015 Global Insights - What Works and Why”. Jednym z ekspertów oceniających najlepsze kampanie był Olgierd Cygan, CEO Digital One.
W zestawieniu przygotowanym przez amerykańskie IAB Global Insights zostały umieszczone najbardziej inspirujące przykłady kampanii z sektora digital marketingu.
W sumie w raporcie znalazły się 24 przykłady kampanii, które w ub.r. wyróżniły się na rynku. Są wśród nich m.in. „America Is Beautiful” - reklama Coca-Coli wyemitowana podczas Super Bowl, „#Sharethesofa” reklamująca Heinekena, „Scandal Shave” promująca Gilette czy „#AnAdjectiveForMessi” koncernu Pepsi.
Jednym z ekspertów oceniających najlepsze kampanie ub.r. był Olgierd Cygan, CEO agencji Digital One, który do zestawu wyróżnionych case studies wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca przygotowaną przez agencję Gong.
- Zwrotka Żywca to bardzo angażująca aktywacja, która cechowała się prostotą pomysłu, była bardzo dobrze wykonana i perfekcyjna pod względem egzekucji - podkreśla Olgierd Cygan. - Umożliwiała ona konsumentom eksperymenty i zabawę aplikacją przez długi czas, nie pozwalając im się nudzić. Co więcej, Zwrotka wykorzystywała viralowy potencjał social media, szturmem wdzierając się na walle użytkowników i docierając do ogromnej rzeszy polskich internautów.
„Zwrotka” Żywca to jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ub.r. w Polsce: otrzymała nagrodę Best In Show, Innovation Award oraz Online Video w konkursie konkursu Mixx Awards 2014, a także srebro w kategorii Branded Content IAB Mixx Awards Europe.
Oto kampanie wyróżnione w „IAB 2015 Global Insights – What Works and Why”
#UnAdjetivoParaMessi
Agencja: BBDO
Klient: PEPSICO ARGENTINA
Gillette Scandal Shave
Agencja: BBDO ADVERTISING CO., LTD. SHANGHAI
Klient: GILLETTE
Kan Khajura Tesan
Agencja: PHD INDIA AND LOWE LINTAS & PARTNER
Klient: HINDUSTAN UNILEVER LIMITED
Lad opp til e-Golf
Agencja: TRY/APT
Klient: VOLKSWAGEN
Cuando Pienses en Volver
Agencja: FAHRENHEIT DDB
Klient: BBVA CONTINENTAL
One Rand Man
Agencja: PUNK AGENCY
Klient: SANLAM
Luna
Agencja: OGILVYONE MADRID
Klient: ING DIRECT
Radikal #4Saat – Silinen Haberler
Agencja: TBWA ISTANBUL
Klient: RADIKAL
Nike Run Istanbul 2014
Agencja: MINDSHARE
Klient: NIKE
America Is Beautiful
Agencja: WIEDEN+KENNEDY, SMG, FACEBOOK’S CREATIVE SHOP
Klient: COCA-COLA COMPANY
Rip Curl Search GPS
Agencja: VML AUSTRALIA
Klient: RIP CURL
Alles Kan Beter
Agencja: TBWA
Klient: KBC
Addictology
Agencja: WHY
Klient: ALTO LAS CONDES
Beck'speriment
Agencja: DRAP
Klient: BECK'S
GT RIDE – Viral Gaming for Kia
Agencja: LA RED GMBH
Klient: KIA MOTORS EUROPE GMBH
Sound of Honda
Agencja: DENTSU
Klient: HONDA MOTOR CO.
The Hair Fest
Agencja: OGILVY & MATHER MEXICO
Klient: CASA DE LA AMISTAD
Zwrotka Żywca
Agencja: GONG
Klient: Żywiec
Sluta Rattsurf
Agencja: HOWCOM AND BLOMQUIST & CO.
Klient: TRANSPORTSTYRELSEN (SWEDISH TRANSPORT AGENCY)
Samsung Power Sleep
Agencja: CHEIL AUSTRIA GMBH
Klient: SAMSUNG ELECTRONICS AUSTRIA
#ShareTheSofa
Agencja: TRIBAL DDB AMSTERDAM
Klient: HEINEKEN
Like From Leo
Agencja: MARVELOUS LLC
Klient: OSTASHKOV ZKX
Fantasma del 50
Agencja: NOTABLE
Klient: PUMA
Dołącz do dyskusji: „Zwrotka Żywca” wśród najlepszych kampanii internetowych na świecie w 2014 roku