Życie nabiera blasku w kampanii Poolspa
W prasie rozpoczęła się kampania reklamowa urządzeń z hydromasażem marki Poolspa. Akcja pod hasłem "&I życie nabiera blasku" podkreśla zapewniany przez nie relaks.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa urządzeń z hydromasażem marki Poolspa pokazuje przyjemność korzystania z życia oraz utrzymywaniu ciała i ducha w formie. Przekaz pod hasłem "&I życie nabiera blasku" podkreśla również, że sprzęt tej marki - wanny, kabiny i brodziki - dzięki dobroczynnemu działaniu wody zapewnia użytkownikom świetne samopoczucie.
Akcja obejmuje największe tytuły prasowe branży budowlano-wnętrzarskiej, m.in. "Cztery Kąty", "Ładny Dom", "Weranda". Kreację kampanii - zaplanowanej do jesieni - przygotowała agencja reklamowa Anny Turkiewicz AT, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: Życie nabiera blasku w kampanii Poolspa