Zysk CAM Media spadł o 91,5 proc.
Spółka z branży reklamowej CAM Media miała 0,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 5,41 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 2,45 mln zł wobec 1,85 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody wyniosły 41,93 mln zł wobec 44,27 mln zł rok wcześniej.
We wcześniejszym raporcie kwartalnym podano, że narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 0,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,59 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 26,05 mln zł wobec 26,06 mln zł.
W ujęciu jednostkowym, w 2009 roku spółka miała 0,91 mln zł zysku netto wobec 5,41 mln zł zysku rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Zysk CAM Media spadł o 91,5 proc.