SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zyskał „Fakt”, „Gazeta Wyborcza” w dół o 15 proc.

W lutym cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet spadły o prawie 11 proc.. Najbardziej zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, a jako jedyny więcej zarobił „Fakt”.

W lutym bieżącego cennikowe przychody reklamowe polskich gazet wyniosły 160,4 mln zł (netto, bez autopromocji), czyli o 10,9 proc. mniej niż w lutym 2009 roku – wynika z danych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wśród czołowych tytułów największe spadki zanotowała „Gazeta Wyborcza” (rok do roku o 16 proc., do kwoty 55,3 mln zł w lutym br.) i „Polska” (o 12,7 proc., do 20,5 mln zł). Nieznacznie zmniejszyły się też cennikowe wpływy reklamowe „Rzeczpospolitej” – o 2,8 proc., do kwoty 10,6 mln zł.

Z drugiej strony „na papierze” zdecydowanie więcej niż rok wcześniej – o 25 proc. – zarobił na reklamach „Fakt”, którego wpływy  wyniosły w lutym br. 15,8 mln zł.

Rok / Miesiąc II.2009
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: monitorowane gazety 179 901 311 zł
GAZETA WYBORCZA 65 866 340 zł
POLSKA 23 442 119 zł
FAKT 12 634 657 zł
RZECZPOSPOLITA 10 933 235 zł
DZIENNIK 9 679 886 zł
bez autopromocji   
Rok / Miesiąc II.2010
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: monitorowane gazety 160 352 663 zł
GAZETA WYBORCZA 55 349 174 zł
POLSKA 20 464 024 zł
FAKT 15 799 651 zł
RZECZPOSPOLITA 10 624 728 zł
METRO 7 848 289 zł
   


 

Dołącz do dyskusji: Zyskał „Fakt”, „Gazeta Wyborcza” w dół o 15 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wacek
niech GW obetnie honoraria dziennikarzom, kilku wyrzuci, to od razy będzie miała więcej reklam! A Fuk nawet z wzrostem o 100 proc. i tak zostanie dnem. Oby dzieci tych, którzy robią te kupy czytały tą gazetę...
0 0
odpowiedź