Żywiec Zdrój z kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”
Wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój (Danone), podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Działania komunikacyjne, które prowadzone są pod hasłem „Krystaliczne źródło nawodnienia”, zostały przygotowane przez VMLY&R, Mediacom i Tailor Made PR.
Żywiec Zdrój w tegorocznych spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego organizmu, dlatego tak ważne jest, by sięgać po tę, która najlepiej będzie odpowiadała na nasze indywidualne potrzeby. Kampania „Krystaliczne źródło nawodnienia” potrwa do września.
- Kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych w zakresie nawodnienia to kluczowy element naszej misji. Dlatego mamy nadzieję, że sugestywne liczby mówiące o procentowej zawartości wody w organizmie, jak również emocjonalny przekaz kampanii zachęcą Polaków do tego, by codziennie dbali o siebie i swoich najbliższych, pamiętając o odpowiednim nawodnieniu. Unikalne pochodzenie prosto z gór, optymalna zawartość składników mineralnych oraz świeży, delikatny smak krystalicznej wody Żywiec Zdrój sprawia, że jest ona odpowiednia do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zdrowia, w tym kobiety w ciąży, matki karmiące oraz małe dzieci - mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik marki w Żywiec Zdrój.
Działania komunikacyjne wystartowały w maju br. i będą prowadzone w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu PR i Influencer marketingu.
Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój z kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”