SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żywiec w zimowym wydaniu

Żywiec wprowadził właśnie na rynek limitowaną edycję puszek, nawiązująca designem do wzorów świątecznych swetrów. Obok tego trwa facebookowy konkurs marki.

Na rynek trafiła właśnie limitowana edycja zimowej puszki piwa Żywiec. Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry.

Wzory bywają różne, ale ich cel jest zawsze jeden – wywołanie uśmiechu i dobrej zabawy. Bazując na tym motywie puszka z limitowanej edycji, została „ubrana” w teksturę dzierganych swetrów wykorzystując kolorystykę marki i tańczącą parę jako element wzoru nawiązując do zabawowego sposobu spędzania świąt.

 – Swoim zimowym opakowaniem Żywiec idealnie dopasowuje się do tych spotkań – kolorystyka puszki kojarzy się z zimową aurą, a tańcząca para zachęca do zabawy – mówi Ewa Stefanowicz, junior BTL manager Marki Żywiec

Puszka 550 ml Żywiec Jasne Pełne w zimowej szacie graficznej dostępna jest w sieci sklepów Biedronka do wyczerpania zapasów.

Konkurs Żywca

Ponadto  na profilu marki na Facebooku  trwa właśnie świąteczny konkurs. Aby, wziąć w nim udział wystarczy w poście konkursowym odpowiedzieć na pytanie „Z kim, gdzie i jak lubisz Ż najbardziej?”. W konkursie codziennie do wygrania są świąteczne bluzy Żywca oraz karty podarunkowe Allegro. Akcja trwa do 24 grudnia br.

Projekt puszki przygotowała agencja Just. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych Feeders. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Dołącz do dyskusji: Żywiec w zimowym wydaniu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Werc
Wy nie róbcie puszki wy piwo róbcie
odpowiedź
User
mike
A w środku ten sam napój piwopodobny!
odpowiedź