Firma Advanced Communication wspiera rozwój nowo powstających firm poprzez doradztwo w zakresie komunikacji. Firma przygotowała specjalną ofertę dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność obejmującą tworzenie systemów identyfikacji wizualnych (m.in. tworzenie loga), marketingu w Internecie oraz działań public relations.
Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z projektami przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, CEO firmy Advanced Communication. Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, tworzeniem tożsamości, misji, wizji i wartości firmy i odpowiednią ich komunikacją, jak również odpowiednią komunikację produktów lub usług oferowanych przez firmę – dodaje Robert Borowicz.
Program wsparcia startupów stworzony przez Advanced Communication obejmuje:
- stworzenie marki,
- budowę systemu identyfikacji wizualnej (w tym tworzenie logo),
- opracowanie strategii komunikacji firmy,
- budowę strony internetowej,
- doradztwo komunikacyjne.
Taki zestaw działań umożliwi komunikację firmy z jej zewnętrznym otoczeniem, a prowadzony konsekwentnie zbuduje jej świadomość wśród najważniejszych dla funkcjonowania firmy grup: klientów oraz partnerów biznesowych – mówi Robert Borowicz.
Z usług Advanced Communication skorzystała nowo powstająca doradcza firma dostarczająca rozwiązań w zakresie odbiorów technicznych powierzchni biurowych: SQMetre. Została ona założona przez menadżerów projektów pracujących wcześniej dla międzynarodowych korporacji. Advanced Communication jest odpowiedzialna za budowę marki SQMetre, budowę strategii komunikacji firmy, stworzenie strony internetowej nowego podmiotu oraz doradztwo komunikacyjne.
Firma SQMetre to podmiot oferujący nowatorskie usługi na polskim rynku, które najemcom powierzchni biurowych pozwolą na wypracowanie znaczących oszczędności w ramach drugiego, największego kosztu prowadzenia działalności gospodarczej: użytkowania nieruchomości. Zdecydowana większość najemców nie posiada wewnętrznych zespołów facility i project management, pozwalających na prawidłowy nadzór nad przygotowaniem powierzchni biurowych. Wsparcie niezależnego od innych stron zaangażowanych w projekt doradcy technicznego pozwoli uniknąć błędów i uzyskać wysoki standard powierzchni biurowych przez cały okres najmu – mówi Jakub Tomczyk, założyciel firmy SQMetre.
Właściciele nowej firmy zwrócili się do nas z prośbą o przygotowanie dla nich programu obejmującego stworzenie nazwy firmy, loga, przygotowanie strony internetowej oraz doradztwo w zakresie marketingu nowego podmiotu. Przygotowując dla firmy rozwiązania opieramy się na bogatym doświadczeniu w obszarze komunikacji B2B członków zespołu Advanced Communication, które pozwoliło na stworzenie efektywnego planu, który spełnia potrzeby naszego klienta – mówi Robert Borowicz.
Zatrudnienie profesjonalistów z firmy Advanced Communication pozwoliło nam połączyć nasze doświadczenie związane z usługami w zakresie project management z doświadczeniem ekspertów od komunikacji i marketingu i przygotować plan wejścia nowego podmiotu na rynek usług doradczych – podsumowuje Jakub Tomczyk.
dostarczył infoWire.pl