Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Agencja Hype PR wesprze komunikacyjnie Fenix3

Fenix3, firma oferująca całkowicie nową formę reklamy telewizyjnej na polskim rynku, od kwietnia 2013 współpracuje z warszawską agencją Hype PR. Agencja odpowiada za kontakty z mediami, a także wspiera komunikację Fenix3 z klientami. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w zakresie przygotowania strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej i pozycjonowania marki.

Fenix3 zadebiutował na rynku w październiku 2012 roku w Szczecinie z innowacyjnym  konceptem biznesowym opartym na opatentowanej nowej formie reklamy telewizyjnej wykorzystującej tzw. skiny (które wyświetlają się poprzez skalowanie obrazu, przy czym nie zakłócają wizji ani fonii). W tej formule widzowie otrzymują wynagrodzenie za każdą obejrzaną reklamę, a reklamodawcy zyskują możliwość reklamy w telewizji na każdym kanale, w cenie dotychczas nieosiągalnie niskiej. Fenix3 działa w województwie Zachodniopomorskim, jednak w związku z planami rychłej ekspansji na kolejne miasta, rozwija zasięg swojej komunikacji.

„Współpraca z klientem posiadającym oryginalny produkt lub usługę, które nie mają żadnej analogii na rynku, jest marzeniem każdego PR-owca. Czeka nas intensywna praca edukacyjna dotycząca zupełnie nowego produktu i mechanizmu jego działania. Co więcej, koncepcja oferowana przez Fenix3 gruntownie zmienia relacje pomiędzy reklamodawcą a widzem w reklamie telewizyjnej: nie mieliśmy jeszcze do czynienia z „płaceniem za patrzenie” – mówi Ewa Cander, właściciel agencji HYPE PR.

Klient dokonał wyboru agencji w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.

***

FENIX3 to spółka oferująca unikatową formę reklamy telewizyjnej, w której widz otrzymuje wynagrodzenie za każdy wyświetlony na ekranie swojego telewizora przekaz reklamowy. System FENIX3 umożliwia zmianę tradycyjnej relacji pomiędzy reklamą a telewizją oraz reklamodawcą a widzem. Opatentowana technologia zmienia odbiornik telewizyjny w narzędzie do zarabiania pieniędzy i komunikowania się. Sprawia ona, że każdy przedsiębiorca może przekazać widzom informacje o swoim produkcie niezależnie od programu telewizyjnego, który widz ogląda w danej chwili i niezależnie od nadawcy telewizyjnego, którego widz wybrał. 

FENIX3 działa od października 2012.

HYPE PR jest agencją PR typu „butik”, oferującą zindywidualizowane usługi w zakresie komunikacji marketingowej i PR. Współpracuje ze specjalistami w poszczególnych dziedzinach, dopasowując zespoły do projektów. Najwyższe zaangażowanie w pracę dla każdego klienta uzyskiwane jest przez bezpośredni udział osób zarządzających. Nadzór sprawuje ekspert z 13-letnim doświadczeniem w branży PR i dyplomem międzynarodowego programu Executive MBA. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS