Agnieszka Kłos objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Provident Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie siecią sprzedaży i procesy związane z obsługą klienta.
Agnieszka Kłos dotychczas pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. Do jej zadań należała realizacja strategicznych projektów biznesowych oraz nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi.
Nową rolę objęła od 1 lipca br. Na tym stanowisku zastąpiła Tonego Burrowsa. Agnieszka Kłos odpowiadać będzie za kreowanie strategii handlowej oraz tworzenie i wdrażanie wysokich standardów jakości obsługi klientów. Wciąż w jej kompetencjach pozostaną także działania z zakresu budowania partnerstwa oraz sojuszy strategicznych.
Agnieszka Kłos pracę w Provident Polska rozpoczęła w 2007 roku. Przez 7 lat była odpowiedzialna za zarządzanie działem finansów. Po objęciu stanowiska Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w jej kompetencjach było poszukiwanie możliwości w obszarze przejęć, budowanie partnerstwa i sojuszy strategicznych, rozwijanie kanału brokerskiego oraz realizacja benefitów strategicznych.
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobyła w firmie Ernst & Young Audit Sp. z o.o., z którą była związana przez ponad 8 lat, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi. Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, posiada kompetencje biegłego rewidenta i FCCA.
dostarczył infoWire.pl