Sodexo Benefits and Rewards Services, dostawca kompleksowych usług motywacyjnych, poinformował o dwóch awansach w kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie. W związku z dynamicznym rozwojem oferty Sodexo w obszarze programów lojalnościowych i motywacyjnych nowe stanowiska objęli Paweł Łokaj i Anna Męczyńska.
Paweł Łokaj awansował na stanowisko Kierownika Zespołu do spraw Programów Lojalnościowych. W Sodexo pracuje od trzech i pół roku. Zarządza zespołem ekspertów, który projektuje oraz wdraża kompleksowe rozwiązania motywacyjne i programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych, klientów czy konsumentów. W ramach pełnionych obowiązków jest odpowiedzialny za rozwój jednego z kluczowych produktów w kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie – platformy do zarządzania programami lojalnościowymi on-line Sodexo Performance Suite.
Nowe stanowisko Kierownika do spraw Programów Lojalnościowych objęła również Anna Męczyńska. Swoją karierę w Sodexo rozpoczęła w 2011 roku. Do jej zadań należy doradztwo, wdrażanie i zarządzanie programami lojalnościowymi kierowanymi do rynku B2B, które są realizowane na platformie Sodexo Performance Suite, oraz prowadzenie projektów z obszaru motywacji pracowników opartych na Sodexo Select. Była odpowiedzialna między innymi za wdrożenie i prowadzenie złożonego programu wsparcia sprzedaży dla polskiej marki ekskluzywnych kosmetyków.
“Cieszymy się, że nasza firma ma zaangażowany i kompetentny zespół, który swoim doświadczeniem i ekspercką wiedzą wspiera także naszych klientów. Dzięki temu firma ciągle się rozwija, a oferta Sodexo doskonale odpowiada na aktualne potrzeby i oczekiwania rynku” – powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Obecna na polskim rynku od ponad 15 lat firma Sodexo Benefits and Rewards Services, jako partner strategiczny, w ramach kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie, doradza klientom w obszarze motywacji, wsparcia sprzedaży oraz budowania lojalności wśród partnerów biznesowych, kontrahentów i konsumentów.