Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-06-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Cafu spodziewa się wielu bramek podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2014

150x110

Dwukrotny mistrz świata i ambasador marki Castrol od 2009 roku, Cafu, jest przekonany, że rozpoczynający się wkrótce w jego ojczyźnie turniej będzie obfitował w gole i okaże się najbardziej emocjonujący w historii.

W przededniu rozpoczęcia najważniejszego turnieju piłkarskiego 2014 roku ambasador Castrol i rekordzista pod względem liczby rozegranych meczów podczas mistrzostw świata powiedział: “Wiele osób jest rozczarowanych tym, co działo się podczas mundialu w 2010 roku. To, co miało być prawdziwym świętem piłki nożnej, mimo udziału największych gwiazd okazało się przede wszystkim pokazem gry defensywnej, czego efektem była najmniejsza średnia liczba bramek na mecz od 1990 roku”.

Cafu uważa, że fani piłki nie muszą się martwić o powtórkę i jest pewny, że miejsce rozgrywania turnieju wpłynie na postawę uczestników mistrzostw. „Wszyscy lubią oglądać ofensywną grę, a w reprezentacjach takich krajów, jak Argentyna, Holandia, Urugwaj i Belgia świetnych napastników nie brakuje. Mamy nadzieję, że nasz duch rywalizacji i brazylijska samba, zainspiruje graczy i pokażą pełnię swoich umiejętności, dając widzom znakomite show” – mówił Cafu w swoim domu w Sao Paulo, gdzie oglądał wspólnie z dziennikarzami film Castrol Footkhana. W rolach głównych wystąpili w nim ambasador Castrol, jedna z największych gwiazd futbolu, Neymar i ikona rallycrossu – amerykański kierowca Ken Block. Wideo błyskawicznie stało się hitem internetu, z 15 milionami wyświetleń, co stanowi rekord wśród filmów reklamowych sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2014. Film można zobaczyć na stronie www.castrol.com/footkhana.

Castrol, jako oficjalny sponsor piłkarskich mistrzostw świata FIFA 2014 ponownie zaprezentuje wskaźnik Castrol Index, który analizuje i ocenia występy poszczególnych piłkarzy.

Wykorzystywany wcześniej podczas Pucharu Konfederacji w 2009 i 2013 roku, a także w czasie mistrzostw świata w 2010 roku, Castrol Index oblicza dane każdego gracza – uwzględniając każde podanie, przyjęcie czy ruch na boisku. Zależnie od tego, czy zagranie było udane czy też nie, a także czy w jego wyniku drużyna zdobyła czy straciła gola graczowi przydzielane są punkty – maksymalnie 10.

Na szczycie notowania Castrol Index w ubiegłym roku znalazł się brazylijski napastnik Frederico Chaves Guedes, bardziej znany jako Fred, a podczas mistrzostw świata w 2010 roku najlepszym piłkarzem okazał się Hiszpan – Sergio Ramos. Kolejne notowania Castrol Index będą publikowane na stronie www.fifa.com/castrolindex po każdej rundzie meczów brazylijskiego turnieju, a pierwszego zestawienia kibice mogą się spodziewać 18 czerwca.

“Jesteśmy bardzo dumni, że należymy do grona oficjalnych sponsorów mistrzostw świata FIFA 2014 , a dodatkowym smaczkiem jest fakt, że odbywają się one w ojczyźnie futbolu, w Brazylii. To z pewnością idealne miejsce na festiwal piłki nożnej, jakiego wkrótce będziemy świadkami. Nie możemy się doczekać, by zobaczyć w akcji ambasadora Castrol, Neymara, jednej z największych gwiazd narodowej drużyny Brazylii. Cenimy także współpracę z inną z legend futbolu – Cafu – jednym z najbardziej utytułowanych piłkarzy wszech czasów. Czekamy na jego prognozy i liczymy na mnóstwo bramek i emocji” – powiedział A.S. Ramchander, wiceprezes globalnego marketingu Castrol.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS