Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-01-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ekspedycja marki ibis - wyprawa po doskonały sen

150x110

Jedyny w swoim rodzaju test łóżka Sweet Bed by ibisTM

Jako sposób zademonstrowania możliwie największemu gronu ludzi, doskonałego komfortu gwarantowanego przez łóżko Sweet Bed by ibisTM, marka ibis wykreowała wyjątkowy test dla swojego rewolucyjnego konceptu łóżka: spędzić noc w miejscu, gdzie nikt wcześniej nie odważył się spać. Marka przekonała poszukiwacza przygód, Aarona Chervenaka, aby podjął się niezwykłego wyzwania spędzenia nocy na szczycie Diabelskiej Góry, w sercu amazońskiej dżungli. Ibis zaprasza użytkowników Internetu, aby obejrzeli wyprawę, która zaprowadziła Aarona i Sweet Bed by ibisTM do najwyższego punktu na tej niedostępnej górze, poprzez wciągającą platformę internetową, zaprojektowaną i zbudowaną przez agencję BETC.

Ekspedycja

Wyprawa, dowodzona przez Aarona Chervenaka i jego przyjaciela Garetha Jonesa, ma za zadanie poddać niezwykłej próbie łóżko Sweet Bed by ibisTM. Ich wyzwanie to udowodnić, że koncept nowego łóżka Sweet Bed, gwarantuje doskonały komfort i niezrównaną jakość snu, nawet w najbardziej odosobnionym i wyjątkowo nieprzyjaznym otoczeniu.

 

Cel ich ekspedycji to Góra Roraima (Diabelska Góra), prawdopodobnie jedno z najbardziej wrogich i niedostępnych miejsc na ziemi. Aaronowi i Garethowi towarzyszy ekipa profesjonalistów: lekarz Joe Wiesenburger, producentka Haley Edmonds i jej asystent Sylla Saint-Guily. Sprzęt konieczny do przeprowadzenia ekspedycji został dostarczony przez firmę Columbia, partnera wyprawy i światowej renomy dostawcę ubrań i akcesoriów technicznych do outdooru.
W rezultacie ekspedycji powstał reportaż, filmowany dzień po dniu przez zespół Vice Productions, który  można obejrzeć w Internecie. Przygoda rozpoczyna się w Manaus i aż do swego zakończenia będzie obfitować w niezaplanowane wydarzenia i liczne przeszkody, które staną na drodze naszych bohaterów. Tyle samo niespodzianek czeka użytkowników Internetu na platformie cyfrowej relacjonującej wyprawę, opracowanej specjalnie przez firmę BETC Digital.  


Wyjątkowe przeżycia dostarczone przez platformę cyfrową

Użytkownicy Internetu mogą przeżyć tę przygodę dzięki innowacyjnej platformie internetowej, pozwalającej śledzić poczynania wyprawy. Została ona przygotowana w HTML 5 i jest dostępna w 11 językach dla komputerów PC i Mac, jak również dla tabletów. Intuicyjny i wciągający do zabawy portal pozwoli użytkownikom na przeżycie tej przygody, odkrycie co działo się „z tyłu sceny”, a także na interakcje z członkami ekipy. Podczas całego czasu trwania ekspedycji proponowane są specjalne funkcje i treści, aby odbiorcy mogli przeżyć tę ekspedycję tak intensywnie, jak tylko jest to możliwe:

-       - Sceny filmowane z wielu kamer, gdzie użytkownik może wybrać kąt oglądania, głównie dzięki Go-Pros

-          - Ujęcia filmowane “z lotu ptaka”

-
Widok panoramiczny 360° ze szczytu Diabelskiej Góry, który może być kontrolowany przez użytkowników

-   - Ukryte treści w trakcie trwania wyprawy: wywiady, nietypowe scenki, edytowalne fragmenty, tweety i zdjęcia na Instragramie, zamieszczane na żywo przez członków ekipy

Projekt umożliwia śledzenie ekspedycji na mapie i kontrolę reportażu przez użytkownika, co pozwala każdemu widzowi poczuć się niemalże jednym z członków wyprawy.

Doskonały komfort: Sweet Bed by ibisTM

Sieć hoteli ibis, która posiada obecnie 1000 obiektów w 59 krajach, daje swoim gościom następującą obietnicę: “teraz wszędzie znajdziesz miejsce na doskonały sen!”. Naszym celem było dostarczenie konkretnej ilustracji tego zobowiązania, używając tego samego zabawnego tonu, który stosowaliśmy w naszych ostatnich kampaniach. Nowoczesność tego przedsięwzięcia i sposób, w jaki zostało wprowadzone w życie było także kluczową częścią naszego planu” - tłumaczy Lara Faguais z Działu Strategii Reklamy i Mediów, zajmująca się segmentem ekonomicznym hoteli Accor.

Czy Sweet Bed by ibis TM dotrzyma swojej obietnicy? Czy nasi podróżnicy spędzą spokojną noc i wyśpią się dobrze na szczycie Diabelskiej Góry?

Odpowiedzi na te pytania można znaleźć na stronie: www.ibis-expedition.com

O marce ibis

Zgodnie ze strategią rewitalizacji marek ekonomicznych Accor, wiodący operator hotelowy, działający w 90 krajach i posiadający ponad 3500 hoteli modernizuje swoje portfolio hoteli ibis. Jednym z głównych elementów marki jest rewolucyjny koncept łóżka - Sweet BedTM, który gwarantuje wyjątkowy komfort snu, niespotykany dotąd w kategorii hoteli ekonomicznych. Kolejnym rozwiązaniem jest nowoczesny i przytulny design powierzchni ogólnodostępnych, odzwierciedlający charakter marki ibis i jej wartości: prostoty, nowoczesności i dobrego samopoczucia. 

Ibis jest pierwszą marką, która zdecydowała się na wprowadzenie w swoich hotelach certyfikacji ISO 9001 – 86% sieci otrzymało ten certyfikat jako potwierdzenie swojego profesjonalizmu i niezawodności. Dodatkowo 58% sieci ibis posiada certyfikat ISO 14001 - konkretny dowód swojego zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest dziś europejskim liderem w segmencie hoteli ekonomicznych i zajmuje 4 miejsce w swojej kategorii na świecie, z 1000 obiektów i ponad 124 000 pokoi w 59 krajach.

Wszelkie informacje o hotelach ibis dostępne są na stronie www.ibis.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS