ENERGA informuje, że od 18 do 21 stycznia nastąpi przerwa w dostępie do usługi Rozliczenia Rzeczywiste oraz ograniczona zostanie funkcjonalność elektronicznego Biura Obsługi Klientów w regionach gdańskim, płockim oraz słupskim.
Oznacza to, że przez weekend:
- nie będzie można rozliczać się za zużyty prąd w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste (podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii).
- nie będzie możliwe założenie nowego konta oraz generowanie obrazu nowej faktury i aktualizowanie salda w Elektronicznym Biurze obsługi Klienta (eBOK).
Przerwa techniczna rozpocznie się 18 stycznia (piątek) o godz. 18:00 i potrwa do 21 stycznia (poniedziałek) do godz. 8:00. Przerwa związana jest z operacją przenoszenia środowiska bilingowego z lokalizacji Gdańsk na większy i bardziej wydajny serwer w lokalizacji Płock. Dzięki temu system będzie działał sprawniej, co przełoży się na lepszą obsługę klienta.
W związku z planowanymi pracami systemowymi ruch w biurach obsługi klienta może się nasilić, a proces obsługi może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy i zachęcamy do załatwienia wszelkich spraw do 18 stycznia lub po 21 stycznia.