Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego Pulsu Biznesu, zdobył nagrodę PRotony 2015 w kategorii osoba ds. kampanii social media. Kapituła złożona z członków Akademii Ekspertów Public Relations wyróżniła dziennikarza Pulsu Biznesu za akcję „Postaw się Putinowi - jedz jabłka, pij cydr”.
Kapituła IX edycji nagród PRotony w ośmiu kategoriach wyróżniła specjalistów w dziedzinie komunikacji, którzy wyznaczają standardy w branży PR i kreują nowe trendy w kanałach komunikacji.
Grzegorz Nawacki został nagrodzony za akcję „Postaw się Putinowi - jedz jabłka, pij cydr” w kategorii osoba ds. social media. Wśród nominowanych w tej kategorii znalazł się również Mateusz Szymański z Bankier.pl, portalu należącego do Bonnier Business Polska.
Akcja „Postaw się Putinowi - jedz jabłka, pij cydr” została stworzona w lipcu 2014 r., w odpowiedzi na rosyjskie embargo na polskie owoce. Zachęcała do kupowania jabłek i wspierania polskich sadowników. Oznaczony tagiem #jedzjabłka pomysł Grzegorza Nawackiego został pozytywnie przyjęty przez internautów oraz media polskie i zagraniczne. Został również uznany wydarzeniem roku w konkursie Innovation Awards 2015 organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
- „Postaw się Putinowi - jedz jabłka, pij cydr” to spontaniczny pomysł, który przerodził się w długofalową akcję. Chcieliśmy w przewrotny sposób zachęcić do wsparcia polskiej gospodarki i obrócenia niepowodzenia w pozytywną inicjatywę – mówi Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego Pulsu Biznesu i pomysłodawca akcji – Cieszę się, że akcja #jedzjabłka odniosła taki sukces i pokazała, że inicjatywa obywatelska może tak wiele zdziałać – dodaje.
Nawacki jest absolwentem wydziału dziennikarstwa w Collegium Civitas. Od marca 2006 r. pracuje jako dziennikarz Pulsu Biznesu, od lutego 2011 r. jest zastępcą redaktora naczelnego. Zajmuje się tematyką rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, emerytalnych, oraz private equity. W 2009 r. został uznany „Dziennikarzem Roku” przez Izbę Zarządzających Funduszami i Aktywami. W 2007 r. zdobył nagrodę „Debiut Roku” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Ubezpieczeń.
Więcej o nagrodzonej akcji TUTAJ
dostarczył infoWire.pl