11 marca 2013 roku wystartowała kampania telewizyjna porównywarki ofert turystycznych KAYAK. Telewizyjne spoty reklamowe to kolejny etap działań promocyjnych marki KAYAK w Polsce.
Reklamy emitowane będą przez największe stacje o zasięgu ogólnopolskim oraz kanały filmowe, muzyczne, młodzieżowe i tematyczne. Celem kampanii telewizyjnej jest zapoznanie polskich użytkowników z wyszukiwarką KAYAK porównującą setki ofert dostawców usług turystycznych, w tym hoteli oraz linii lotniczych. Pierwsza faza kampanii potrwa miesiąc. Na jej potrzeby przygotowane zostały 30- oraz 10-sekundowe spoty animowane.
Reklamę KAYAK-a będzie można zobaczyć m.in. w stacjach TVN (TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo), Puls, Puls 2, kanałach filmowych (Ale Kino+, Comedy Central), muzycznych (4fun.tv, MTV, Rebel.tv, TV.Disco, VH1, VIVA), młodzieżowych i dziecięcych (Nickelodeon) oraz tematycznych (Domo+, Planete+) i innych (Blink!, TTV). Spot dostępny jest również pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=leWr1P4V-oU.
– Nasz serwis internetowy i aplikacje mobilne umożliwiają łatwe porównywanie setek ofert podróży jednocześnie, szybko prezentując wyszukane oferty w spójny i przejrzysty sposób. Jesteśmy przekonani, że nasz produkt trafi w potrzeby wielu internautów, którzy coraz częściej rezerwują podróże korzystając z narzędzi dostępnych online. Korzystanie z KAYAK-a jest równie proste i przyjazne, jak telewizyjne spoty reklamowe - mówi Ewa Orlewska, Country Manager KAYAK na Polskę.
Za planowanie i zakup mediów dla KAYAK-a odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Reklamy porównywarki KAYAK od wielu lat uznawane są za jedne z najciekawszych w branży turystycznej. Wszystkie dotychczasowe spoty obejrzeć można na oficjalnym kanale KAYAK na YouTube.