Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-12-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kostka do pieczenia Kasia ze świąteczną aktywacją angażującą influencerów

Ruszyła świąteczna aktywacja marki Kasia na Facebooku skierowana do fanów słodkich wypieków. W przedświątecznym okresie należąca do Unilever marka będzie zachęcać do wypróbowania przepisu na podwójne ciasto czekoladowe.

Osoby, które wypróbują świąteczny przepis Kasi mogą podzielić się zdjęciem lub krótkim video na profilu Facebook „Kasia Moje Ciasto” i wziąć udział w konkursie. Najbardziej inspirujące zdjęcia i filmiki zostaną nagrodzone multifunkcyjnym blenderem marki Philips oraz specjalnym wydaniem książki Kasi „Czekoladowa radość pieczenia” poświęconemu wypiekom z dodatkiem czekolady.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=8movEKG2ZrY

Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni. Swoje wersje podwójnego ciasta czekoladowego przygotowali MniamMniam.pl, Jaja w kuchni, Magiczny Składnik, Bakusiowo.pl oraz Eksperymentalnie.com. Akcję wspiera komunikacja na Facebooku i Instagramie.

Za realizację akcji odpowiada agencja Isobar Polska. 





Słowa kluczowe:isobar

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS