Agencja Mediapolis została wybrana do odnowienia wizerunku Łeba Hotel & SPA. Mediapolis odpowiada za działania marketingowe dla hotelu związane z powstaniem jego nowej strony internetowej. Współpraca ma charakter projektowy.
Hotel Łeba w ostatnim czasie przeszedł duże zmiany organizacyjne. Nowy zarząd zdecydował się ugruntować wizerunek hotelu jako miejsca bezpiecznego i rodzinnego. Z tego względu cała promocja
i komunikacja hotelu w Internecie ulegają zmianie.
Zakres współpracy z Mediapolis obejmuje stworzenie nowej strategii marketingowej, stworzenie koncepcji i realizację strony internetowej, tworzenie materiałów dziennikarskich: tekstów i zdjęć, stworzenie projektu identyfikacji wizualnej hotelu Łeba, e-mail marketing, SEM/SEO i kampanie reklamowe w Internecie. Nowa strona internetowa, dostępna pod adresem hotelleba.com.pl, pojawiła się w sieci 26 sierpnia br. Zespół agencji przygotuje także pracowników hotelu do dalszego samodzielnego prowadzenia komunikacji na Facebooku.
„Agencja Mediapolis wykazała się doskonałym wyczuciem zmian, które chcieliśmy wprowadzić. Strona, którą otrzymaliśmy, odpowiada wszystkim naszym wymaganiom i stanowi najważniejszą korzyść wynikającą ze współpracy z Mediapolis. Dodatkowo znaczącą wartość znajdujemy w przygotowanej koncepcji profesjonalnej komunikacji na Facebooku, która jest prawdziwym atutem naszych działań marketingowych. Cenimy sobie również wagę komunikacji wewnętrznej oraz współpracę pracowników Mediapolis z pracownikami Działu Marketingu naszego hotelu, co w dalszym horyzoncie czasowym doprowadzi do samodzielnych działań.” – dodaje Beata Lisicka, dyrektor ds. sprzedaży w Hotelu Łeba.
Po stronie agencji projekt realizują Rafał Pantula (nadzór nad projektem) i Emilia Czaczkowska (social media). Ze strony klienta całości doglądają Paweł Dąbrowski i Agnieszka Pałac (Dział Marketingu).
Mediapolis to jedna z największych i najbardziej doświadczonych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Powstała w 1998 roku. Jej założycielem jest Krzysztof Urbanowicz, były dziennikarz Le Quotidien de Paris i Le Figaro. Agencja jest członkiem międzynarodowej sieci marketingowej Revsquare, z siedzibą w Nowym Jorku, która posiada oddziały w Paryżu, Montrealu i Singapurze. Wśród klientów Mediapolis są tacy klienci jak PZU, RWE, Diageo, Hortex, Frisco, Camaieu, Cyfrowy Polsat, PKN Orlen, Bayer, Nestle, Danone, Kompania Piwowarska, Volvo, DHL i wielu innych. Od momentu powstania, w ramach custom publishing, agencja przygotowała ponad 400 magazynów firmowych i raportów rocznych i ponad 100 stron internetowych.
Źródło: Mediapolis Sp. z o. o.