Piłkarskie mistrzostwa Europy we Francji cieszą się ogromnym zainteresowaniem i przyciągają przed telewizory miliony Polaków. Sponsorem audycji związanych z UEFA EURO 2016 emitowanych na antenach Telewizji Polsat jest Grupa Murapol - ogólnopolski deweloper mieszkaniowy.
Murapol został sponsorem audycji: skróty meczów UEFA EURO 2016 emitowane na antenie Polsatu, mini audycje związane z UEFA EURO 2016 emitowane na antenie Polsatu oraz kanałach sportowych Polsat, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra oraz głównego wydania Wydarzeń Sportowych w okresie czerwiec – lipiec 2016 emitowanych na antenie Polsatu.
W billbordach sponsorskich ogólnopolskiego dewelopera występuje Magdalena Różczka, ambasadorka Grupy Murapol.
- Euro 2016 to prawdziwe święto dla fanów piłki nożnej w Polsce. Cieszymy się, że wspólnie z widzami Telewizji Polsat możemy cieszyć się nie tylko wielkimi sportowymi emocjami podczas meczów, ale również najlepszym komentarzem i analizami cenionych ekspertów w studiu – mówi Jarosław Matusiak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Grupy Murapol.
Murapol to ogólnopolski deweloper mieszkaniowy. Inwestycje realizuje w kilkunastu miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach. Murapol jest również akcjonariuszem klubu piłkarskiego TS Podbeskidzie Bielsko-Biała. Spółka wspiera nie tylko profesjonalny, ale też dziecięcy sport. Jest głównym partnerem prowadzonej przez Mirosława Szymkowiaka i Tomasza Frankowskiego Akademii Piłkarskiej 21 oraz tytularnym sponsorem międzynarodowego turnieju piłkarskiego Murapol Cup, w którym występowały takie drużyny jak Manchester United, Borussia Dortmund, Juventus Turyn czy Celtic Glasgow.