Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowe logo z Misiem

Komitet Ochrony Praw Dziecka zmienia logo.

Organizacja pożytku publicznego zajmująca się ochroną praw dziecka, wprowadziła nowy znak graficzny. Poprzednie logo towarzyszyło Komitetowi od początku jego istnienia – przeszło 30 lat. Przyjazne, nowoczesne i dynamiczne – takie jest nowe logo Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Nowe logo jest komunikatywne i jasne w swym przekazie. Grafika prezentuje skrót KOPD, w który wpisana została buzia uśmiechniętego, pluszowego misia. „Tworząc koncepcję nowego znaku kierowaliśmy się tym, by budził pozytywne i przyjazne skojarzenia. Przede wszystkim chcemy, aby wzbudzał zaufanie” wyjaśnia Mirosława Kątna, Przewodnicząca Zarządu KOPD.

„Nowe logo na pewno odświeży i ociepli nasz wizerunek. Do tej pory kojarzyło się z organizacją rządową, a nie z organizacją pożytku publicznego” – wyjaśnia Magdalena Stachowiak, szef Zespołu PR i Pozyskiwania środków Komitetu.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS