Utrzymanie obecnych cen lub nawet 5 procent tańszą energię mogą sobie zagwarantować na przyszłe lata te firmy i instytucje, które do końca października skorzystają z promocji Grupy ENERGA.
Umiejętne planowanie to podstawa udanego biznesu. Łatwiej jest planować inwestycje i oszczędności, gdy można przewidzieć stałe koszty na dłuższy czas. Nowa propozycja Grupy ENERGA umożliwia przedsiębiorcom oraz osobom, które zarządzają instytucjami, wybór najlepszej dla siebie opcji cenowej: rabat od kosztów energii elektrycznej, niższą opłatę handlową lub całkowity jej brak.
Oferta przeznaczona jest dla małych i średnich firm (grupy taryfowe: C11, C11o, C12a, C12b, C12w, C21, C22a, C22b, C23) oraz dla dużych przedsiębiorstw przemysłowych, fabryk, szpitali, centrów handlowych, hydroforni, ferm kurzych, stacji paliw, obiektów rekreacyjno-rozrywkowych (grupy taryfowe: B11, B21, B22, B23), które nie mają zadłużenia i nie korzystają z innych promocji na 2012 r.
Oferta „Wybierz promocję 2012” daje możliwość wyboru jednego spośród pięciu różnych wariantów:
- Ceny w 2012 pozostają takie same jak w tym roku i opłata handlowa obowiązująca w 2012;
- 4% rabatu od cennika na rok 2012 r. i opłata handlowa obowiązująca w 2012 roku;
- Cennik obowiązujący w 2012 roku i brak opłaty handlowej;
- 5% rabatu od cennika na rok 2012 i 4% rabatu od cennika na rok 2013, opłata handlowa obowiązująca odpowiednio w 2012 i 2013r.;
- 4% rabatu od cennika na rok 2013, opłata handlowa obowiązująca w 2013r.
Z oferty może skorzystać ograniczona liczba firm i instytucji, decyduje kolejność składania wniosków.
To kolejna w ostatnim czasie oferta Grupy ENERGA dla firm. Na początku miesiąca spółka zaproponowała małym i średnim przedsiębiorstwom niższą cenę za energię i gwarancję jej utrzymania w przyszłym roku. W ramach oferty pod nazwą Smart Fit właściciele firm sami wybierają spośród wielu stawek za energię elektryczną i opłat handlowych. W zależności od potrzeb firmy jej właściciel sam zdecyduje, w jaki sposób rozłożyć ciężar opłat, zarówno zmiennych, jak i stałych. Tym samym dopasuje propozycje cen do faktycznego zużycia energii w ciągu roku. Może zdecydować, czy wybiera niższą cenę, ale wyższą opłatę handlową, czy nieco wyższą cenę, ale obniżając opłatę handlową. I tak np. dla firm zużywających dużo energii korzystna jest opcja: niższa cena energii, wyższa opłata handlowa.