Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-04-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Partnerstwo Castrol EDGE i Audi w serii DTM

150x110

Współpraca marek Castrol EDGE i Audi, po pełnym sukcesów sezonie 2014, będzie w tym roku kontynuowana. Jeden z samochodów zespołu Audi Motorsport, startujący w serii DTM, będzie wyróżniał się zielonym oklejeniem Castrol EDGE.

DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) to jedna z najbardziej prestiżowych serii wyścigowych w Europie. W sezonie 2015 odbędzie się w jej ramach 18 wyścigów podczas 9 weekendów. Tradycyjnie już pierwszą rundę zaplanowano na torze Hockeheim (1-3 maja), gdzie widzowie będą mogli zobaczyć Audi w barwach Castrol EDGE.

Za jego kierownicą zasiądzie Edoardo Mortara. Mieszkający w Genewie zawodnik ma już na koncie triumf w europejskiej Formule 3 w 2010 roku. Od kilku lat startuje w serii DTM w barwach Audi, a w sezonie 2014 zajął piąte miejsce.

„Rok 2014 był dla nas bardzo udany – zdobyliśmy tytuł mistrzowski w klasyfikacji zespołów w serii DTM i wygraliśmy 24-godzinny wyścig Le Mans. Rola naszych partnerów z Castrol była nie do przecenienia. Nasi specjaliści bardzo blisko współpracują z inżynierami Castrol i cenią sobie ich wsparcie” – powiedział dr Wolfgang Ullrich, szef zespołu Audi Motorsport.

Naznaczona sukcesami współpraca zaczęła się od startów w cyklu World Endurance Championship (WEC) w 2011 r. Od tej pory bolidy Audi z logo Castrol EDGE wygrały czterokrotnie legendarny wyścig 24h Le Mans. Potem przyszła pora na kolejną serię wyścigową – DTM. W 2014 roku Mattias Ekström w pierwszych dziesięciu wyścigach pięciokrotnie dojechał na podium, a sezon zakończył dwoma zwycięstwami. To wystarczyło, by zająć drugie miejsce w klasyfikacji kierowców. Tuż za nim, na najniższym stopniu podium, znalazł się inny kierowca Audi, Mike Rockenfeller.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS