Według badań jednym z najczęściej wybieranych rodzajów prezentów przez Polaków są kosmetyki i perfumy. Niestety czasami otrzymany zapach nie do końca trafia w nasze gusta. Aby tak się nie działo, epay Polska dostarcza klientom Karty Prezentowe Douglas. Dostępne w nominałach 50 lub 100 zł karty można przeznaczyć na zakup dowolnego produktu w sklepie stacjonarnym lub internetowym sieci perfumerii Douglas. Karty trafiły do sprzedaży w wybranych salonach prasowych Relay, Inmedio oraz sklepach convenience – 1 Minute na terenie całego kraju.
W raporcie firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2015” przedstawione zostały wyniki najnowszego badania świątecznych zwyczajów konsumenckich w Polsce i w Europie. Z odpowiedzi respondentów z Polski wyodrębniono m.in. najpopularniejsze pomysły na prezent, które zazwyczaj chcemy dać lub dostać z okazji Świąt Bożego Narodzenia. W przebadanej grupie 32 proc. osób zaznaczyło pozycję kosmetyki i perfumy jako najbardziej pożądany prezent, co dało jej trzecie miejsce w całym zestawieniu. Co więcej, z badania wynika, że 35 proc. z nas preferuje kosmetyki i perfumy szukając prezentu dla bliskiej osoby (drugie miejsce zestawieniu). W obu przypadkach odnotowano wzrost po porównaniu z rokiem wcześniejszym.
– Badanie wskazuje nie tylko preferencje prezentowe Polaków z okazji Świąt Bożego Narodzenia, ale podaje także, jakie podarunki po prostu cenimy. Co ważne, raport wskazał atrakcyjność kosmetyków i perfum nie tylko z punktu widzenia osoby obdarowującej, ale także tych, którzy mają go otrzymać. Obserwując ten trend, postanowiliśmy nawiązać współpracę z czołową siecią perfumerii – Douglas Polska. Dzięki przygotowanej wspólnie ofercie, otrzymując Kartę Prezentową samemu można wybrać interesujący zapach bądź kosmetyk w sklepie stacjonarnym lub internetowym na stronie Douglas.pl – mówi Izabela Bagłaj, Business Development Manager w epay Polska.
Karty Douglas są dostępne w dwóch nominałach – 50 oraz 100 zł. Można z nich skorzystać przy okazji zakupu dowolnego produktu z oferty sklepu. Jeśli kwota zamówienia jest niższa od wybranego nominału Karty, pozostałe środki można wykorzystać przy okazji kolejnych zakupów w sklepie. W sytuacji odwrotnej, jeśli przewyższa ona środki na karcie, istnieje możliwość dopłaty którąkolwiek z dostępnych w sklepie metod płatności. Dokonując jednej transakcji, można skorzystać maksymalnie z trzech Kart za jednym razem.
Sieć perfumerii Douglas Polska to ponad 120 punktów w Polsce, zlokalizowanych w centrach handlowych oraz przy najważniejszych ulicach 61 miast w całym kraju. Klienci perfumerii Douglas mają do wyboru blisko 40 000 produktów, ponad 300 marek, wśród których około 70 jest na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, MAC, La Mer, Tom Ford, Sensai czy Collistar). Obok bogatej oferty produktowej, Douglas proponuje również usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, manicure oraz makijaż czy indywidualne konsultacje pielęgnacyjne, zapachowe i makijażowe z ekspertami.
Karty Prezentowe Douglas są dostępne w sieci ponad 400 sklepach Relay, 1-minute oraz Inmedio zlokalizowanych na lotniskach, dworcach, stacjach metra oraz w galeriach handlowych. Szczegółowe informacje nt. tych Kart Prezentowych oraz całej oferty, a także dokładną lokalizację najbliższego punktu sprzedaży można znaleźć na stronie internetowej http://epaypolska.pl/produkty/karty-prezentowe. Za dystrybucję Kart odpowiada epay Polska, dywizja firmy Euronet Polska.
dostarczył infoWire.pl