Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C®

150x110
Zabrzmiał pierwszy dzwonek, wiele dzieci po raz pierwszy rozpoczęło edukację w szkole czy przedszkolu. Ale wraz z początkiem roku szkolnego nadszedł także… sezon na infekcje. Aby im zapobiegać, wystarczy odpowiednio wcześnie rozpocząć kurację uodparniającą. Takie rozwiązanie proponuje w swoim telewizyjnym spocie Bioaron C, naturalny syrop wzmacniający odporność dzieci.

Właśnie wystartowała pierwsza telewizyjna kampania tego preparatu, wsparta dodatkowymi działaniami komunikacyjnymi.

Kampania Bioaron C skierowana jest przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy – świadomi zagrożeń wynikających z obniżonej odporności ich pociech – podejmują decyzję o podawaniu naturalnych preparatów zabezpieczających przed infekcjami.

30-sek. spot Bioaronu C utrzymany jest w ciepłej, pastelowej konwencji. Bohater filmu to chłopiec w wieku wczesnoszkolnym, któremu mama podaje syrop Bioaron C. Dzięki temu wspomaga rozwój jego układu odpornościowego, a więc i wspiera go w walce z infekcjami.

Co rzadkie w reklamie leków – spot Bioaronu C bazuje na pozytywnych emocjach, a nie na wzbudzeniu lęku przed przeziębieniem czy chorobą. Towarzyszy mu radosna muzyka oraz czytelny przekaz – Bioaron C podnosi odporność dzieci, wzmacnia organizm i poprawia apetyt. Niezwykle istotne jest również to, iż spot komunikuje naturalny skład i bezpieczeństwo składników, potwierdzone badaniami.

Ciekawym pomysłem, zastosowanym w kampanii, jest zwizualizowanie walki dziecka z wirusami i bakteriami. Przedstawiony świat zarazków nie jest przerażający ani zły, a dzięki odpowiedniej ochronie nie ma potrzeby się go bać. Reklama ukazuje pozytywne skutki wspomagania odporności – spokojny rozwój, pełen radości i ciekawości otaczającego świata.

Spot reklamowy można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych: m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, Polsat Cafe, TVN Style, TV PULS.

Trzymiesięcznej kampanii telewizyjnej towarzyszą również intensywne działania wspierające w prasie, Internecie oraz komunikacja PR.

Nowy Visual oraz film reklamowy przygotowany został przez agencję reklamową Just Health Club (JHC), zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Open Media.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS