Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-07-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta wdroży nowy system wynagrodzeń, by przyspieszyć realizację strategii

Poczta Polska wprowadza nowy system wynagradzania powiązany z indywidualnymi wynikami pracy i sytuacją finansową Spółki. Dziś firma wypowiedziała obowiązujący od ponad trzech lat Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy i w ciągu najbliższych sześciu miesięcy planuje zakończyć procedurę wdrażania nowych rozwiązań. Nowy system wynagrodzeń, to szansa na to, aby firma skutecznie konkurowała na rynku.

Dotychczasowy system wynagrodzeń w Poczcie Polskiej utrudnia wynagradzanie osób, które skutecznie przyczyniają się do rozwoju firmy. Nowe rozwiązania mają premiować aktywnych i zaangażowanych pracowników w mierzalny i obiektywny sposób. Firma nie ogranicza budżetu wynagrodzeń, tylko zmienia zasady jego redystrybucji, wprowadzając najlepsze stosowane na rynku praktyki i wzorce motywowania.

Poczta Polska od roku działa na uwolnionym rynku, którego największa, tradycyjna część szybko się kurczy z powodu rosnącej popularności korespondencji mailowej. Nie mamy na to wpływu, bo rewolucji w komunikacji nikt nie jest w stanie zatrzymać. Nasza przyszłość zależy od tego, jak bardzo uda nam się umocnić na takich rynkach jak: usługi kurierskie, paczkowe, usługi bankowo-ubezpieczeniowe czy obszar korespondencji cyfrowej – podkreśla Jerzy Jóźkowiak, Prezes Poczty Polskiej. – Nasz obecny system wynagradzania jest niedostosowany do dzisiejszych realiów rynkowych. Jesteśmy ostatnią tak dużą firmą, która nie płaci za efekty. To ostatni moment, aby wprowadzić w Poczcie Polskiej rozwiązania systemu wynagrodzeń sprawdzone w innych tak dużych firmach – dodaje Prezes Poczty Polskiej.

Dzisiaj w Poczcie Polskiej tylko 10% budżetu wynagrodzeń przeznacza się na wynagrodzenia powiązane z efektywnością. Nowy system został skonstruowany tak, aby wspierać wykonanie celów biznesowych firmy. W praktyce oznacza to m.in. obiektywne kryteria premiowania, powiązanie premii z efektami pracy pracownika i wynikami finansowymi firmy.

Celem Poczty Polskiej jest wdrożenie nowego systemu wynagradzania w porozumieniu z organizacjami związkowymi.

Poczta Polska od jesieni 2011 roku skutecznie realizuje strategię, której głównym celem jest rozwój na najbardziej perspektywicznych rynkach. Firma zmienia podejście do klienta, unowocześniając swoje placówki, w których można realizować usługi świadczone przez spółki Grupy Poczty Polskiej. Aktualnie działa już ponad 100 punktów tego typu. Poczta zaproponowała także nowe usługi w komunikacji cyfrowej, takie jak neokartka czy neoznaczek, które pozwalają na wysyłanie tradycyjnej korespondencji bez wychodzenia z domu. Kołem zamachowym rozwoju ma być także rynek e-commerce, na potrzeby którego Spółka przygotowała kompleksową ofertę paczkową obudowaną usługami całej Grupy Poczty Polskiej.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS