„Moda na HR” - pod takim hasłem 20 maja startuje kampania wizerunkowa związana z ustanowionym przez Pracuj.pl Ogólnopolskim Dniem Pracowników HR - HR-Day. W ramach kampanii już po raz drugi zostaną zaprezentowane wyniki ogólnopolskiego badania „HR-owca portret własny”, odbędzie się debata ekspercka poświęcona „Przyszłości HR w Polsce”, a także szereg działań promujących branżę Human Resources i inspirujących specjalistów z tego sektora. Z okazji przypadającego na 20 czerwca święta branżowego HR-Day odbędą się również uroczyste gale regionalne w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie. Kampania potrwa do końca czerwca.
Kampania „Moda na HR” będzie skupiona wokół czterech obszarów: rekrutacja, nowoczesne narzędzia HR, wizerunek oraz rozwój pracowników. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali liderzy opinii i eksperci m.in. Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc) oraz Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).
20 czerwca, z inicjatywy portalu Pracuj.pl obchodzimy Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR-Day. Jako Grupa Pracuj wyszliśmy z założenia, że jest to najlepsza okazja, by połączyć branżowe święto z szeroko zakrojoną debatą o przyszłości Human Resources w naszym kraju. Dlatego też postanowiliśmy poznać opinię specjalistów i ekspertów oraz rozpocząć dyskusję na ten temat. Mamy nadzieje, że nasza inicjatywa zaangażuje i zintegruje całe środowisko HR.– wyjaśnia Aleksandra Gierybo-Paprota z Grupy Pracuj SA, właściciel marki Pracuj.pl.
Inicjatywa serwisu Pracuj.pl ma na celu przede wszystkim podkreślenie coraz większej roli HR-owców w firmach. Zatrudnianie najlepszych pracowników oraz budowanie takiego środowiska pracy, w którym ludzie mogą w pełni rozwinąć swoje zdolności jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy i dlatego nigdy nie wyjdzie z „biznesowej mody”.
W ramach kampanii portal Pracuj.pl przedstawi wyniki drugiego ogólnopolskiego badanie „HR-owca portret własny”, w którym polscy specjaliści wypowiedzą się na temat swojej pracy. Dowiemy się także w jaki sposób spędzają oni wolny czas, jakimi wartościami się kierują, jakie są ich aspiracje i co sprawia, że pracują z pasją. Poprzednia edycja raportu jest dostępna na stronie: http://content.pracuj.pl/HRowca_portret.pdf
W ramach kampanii 11 czerwca przeprowadzona zostanie również debata ekspercka, której motywem przewodnim będzie „Przyszłości HR w Polsce”. Uczestnikami debaty będą: Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Ewa Walenda (Personel i Zarządzanie), Zyta Machnicka (Candidate Experience), Paulina Grotkowska (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabela Bartnicka i Radosław Iwańczuk (Grupa Pracuj). Debata będzie na żywo relacjonowana za pomocą streamingu online na stronie www.hr-day.pl.
Na klientów Grupy Pracuj czekają również inspiracyjne filmy i poradniki, a także interesujące artykuły merytoryczne, ciekawostki z życia specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, liczne konkursy prowadzone w mediach społecznościowych oraz inne niespodzianki. Z ramienia Grupy Pracuj ekspertami kampanii będą: Ewa Wolska, Sabina Olbryś, Izabela Bartnicka, a także Radosław Iwańczuk i Radosław Żemło.
Kampania „Moda na HR” prowadzona będzie w mediach własnych na stronie www.hr-day.pl, www.hrweb.pl, na profilu Grupa Pracuj dla Pracodawców na portalu Facebook a także w mediach branżowych. Patronami medialnymi kampanii są: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, egospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, Kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.