Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-08-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Przerwa techniczna w obsłudze klienta

ENERGA informuje, że od 10 do 17 sierpnia nastąpi przerwa w działaniu systemu bilingowego w regionach elbląskim, olsztyński, kaliskim i koszalińskim.

Oznacza to, że przez tydzień nie będzie można m.in. rozliczać się za zużyty prąd w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste (podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii). Przerwa techniczna, która rozpocznie się 10 sierpnia o godz. 17 i potrwa do 17 sierpnia do godz. 24 wynika z operacji przenoszenia danych na większy i bardziej wydajny serwer, dzięki czemu system będzie działał sprawniej, co przełoży się na lepszą obsługę klienta. 

W tym czasie nie będzie też możliwe założenie nowego konta w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Z kolei osoby, które mają już konta w eBOK będą widziały w nim, po zalogowaniu się, dane sprzed migracji danych. Nie będą w tym czasie generowane obrazy nowych faktur i nie będzie aktualizowany stan salda.

W związku z planowanymi pracami systemowymi ruch w biurach obsługi klienta może się nasilić, a proces obsługi może się wydłużyć. Za utrudnienia przepraszamy i zachęcamy do załatwienia wszelkich spraw przed lub po okresie przerwy, tj. do 10 sierpnia lub po 17 sierpnia.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS