Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Randstad Award po raz drugi w Polsce

Już 15 marca w Centrum Olimpijskim zostaną ogłoszone wyniki rankingu Randstad Award 2012, największego w skali światowej badania na temat employer brandingu. Podczas oficjalnej gali firma Randstad, wiodąca agencja doradztwa personalnego oraz ekspert na rynku pracy, zaprezentuje wyniki badania wizerunku pracodawcy na polskim rynku.

Randstad Award to nie tylko międzynarodowe badanie, ale i uroczysta gala, odbywająca się w aż 15 krajach na całym świecie. Podczas Gali Randstad Award 2012, na którą zaproszono przedstawicieli 150 największych firm w Polsce (prezesów, dyrektorów, członków zarządów), zostaną przedstawieni również zwycięzcy z innych krajów. Na rynku polskim będzie to już druga edycja badania. W 2011 roku najatrakcyjniejszym pracodawcą została telewizja TVN, a kolejne miejsca zajęły Toyota Motor Manufacturing Poland i Vattenfall Poland. Za komunikację Randstad Award 2012 odpowiada agencja Media Metropolis, którą wybrano w procesie przetargowym. Za działania ze strony klienta odpowiada Małgorzata Sacewicz-Górska, a z ramienia Media Metropolis Daria Brzozowska.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS