Na początku maja agencja Best Brands PR rozpoczęła działania public relations dla firmy Rittal – czołowego dostawcy systemów obudów i szaf sterowniczych, systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT na świecie. Działania obejmować będą współpracę z mediami oraz realizację kampanii reklamowej w ramach planowanych akcji marketingowych.
Rittal z siedzibą w Herborn w Hesji jest największą firmą w holdingu Friedheim Loh Group. Prowadzi działalność na całym świecie, obecnie ma 8 zakładów produkcyjnych i 64 spółek zależnych. Proponowane przez Rittal rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w każdej gałęzi przemysłu czy w branży informatycznej. „Chcemy na bieżąco być w kontakcie ze swoimi odbiorcami i potencjalnymi klientami. Wiemy, że nie wystarczy już tylko informowanie o nowych rozwiązaniach – warto pokazywać ich funkcjonalność oraz efekty, jakie przynoszą naszym klientom. Chcemy też położyć większy nacisk na niestandardowe formy, dlatego podjęliśmy decyzję o wznowieniu współpracy z profesjonalną agencją public relations, która posiada także doświadczenie w zakresie nowych rozwiązań marketingowych oraz naszej branży” – mówi Monika Kuciej, marketing manager firmy Rittal Polska.
Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy poprzez działania media relations. Za obsługę klienta w zakresie rozwiązań firmy odpowiada zespół projektowy Moniki Apitz i Martyny Andziak.
Więcej informacji na temat firmy Rittal dostępne jest na stronie www.rittal.com/pl-pl/.