W tegorocznej edycji konkursu KTR Platige Image po raz czwarty z rzędu zwyciężyło w rankingu Studiów Postprodukcyjnych. Nagrodzone zostały także 3 spośród 4 nominowanych w tym roku projektów. Złoto w kategorii Visual Effects / FX otrzymał cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. Druga złota statuetka została przyznana w kategorii Color Correction za video „Malasana” do utworu Hani Rani & Dobrawy Czocher. Dwa wyróżnienia otrzymał trailer do gry Dying Light 2 Stay Human.
Zdobyte w tym roku miecze dołączą do pozostałych kilkudziesięciu krajowych oraz międzynarodowych wyróżnień, jakie otrzymało Platige Image na najbardziej prestiżowych festiwalach filmowych, konkursach reklamowych, oraz gamingowych.
– Czwarte z rzędu zwycięstwo w konkursie KTR za studio postprodukcyjne jest dowodem na to, że po 25 latach istnienia nie zwalniamy tempa. W tym roku powołaliśmy naszą spółkę w USA – jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów w zakresie produkcji i postprodukcji reklamowej. Już niedługo otworzymy najnowocześniejsze w tej części świata studio motion capture. Dzięki niemu znacząco zwiększymy nasz potencjał produkcyjny – powiedział Karol Żbikowski Prezes Zarządu Platige Image.
Jury KTR wyróżniło złotą statuetką cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. W laudacji zwrócono uwagę na „światowy poziom, który stawia tę produkcję, na samym szczycie tego rodzaju projektów”.
Call of Duty to seria gier, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Platige Image współpracuje z twórcami bestsellerowej gry od 2020 r. – Współpraca z największymi firmami branży gamingowej i filmowej Legendary Pictures / Warner Bros, Activision i Sledgehammer Games zawsze jest wyzwaniem, ale jednocześnie daje dużo przyjemności. Nagroda KTR, a także opinie środowiska graczy pokazują, że po raz kolejny stanęliśmy na wysokości zadania – mówi Piotr Prokop, Producent wykonawczy Platige Image.
– To było niesamowite doświadczenie pracować nad postaciami tak kultowych potworów, jak Godzilla i King Kong. Efekt pracy całego zespołu jest naprawdę piorunujący – to wyjątkowe połączenie zarówno dla graczy, jak i filmowych fanów – dodaje Tomek Suwalski, reżyser nagrodzonego zwiastuna.
Film Godzilla vs Kong można obejrzeć tutaj https://www.youtube.com/watch?v=V_vNYs_Be0k
Drugim projektem nagrodzonym złotym mieczem był teledysk „Malasana”, video wyróżniono za kolorkorekcję zrealizowaną przez Piotra Sasima z Platige Image.
Nagrodzony teledysk można zobaczyć tutaj https://www.youtube.com/watch?v=qoYv9H_UCvE
KTR to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. KTR to przede wszystkim święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniana jest wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Konkurs organizowany jest od roku 2004 roku. Typując zwycięzców jury wybiera najlepsze prace, doceniając odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Nominowane prace nagradzane są brązem, srebrem, złotem oraz nagrodą BEST OF CATEGORY.