Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-10-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rozdano nagrody KTR: Platige Image z tytułem studia postprodukcyjnego roku oraz dwiema złotymi statuetkami

W tegorocznej edycji konkursu KTR Platige Image po raz czwarty z rzędu zwyciężyło w rankingu Studiów Postprodukcyjnych. Nagrodzone zostały także 3 spośród 4 nominowanych w tym roku projektów. Złoto w kategorii Visual Effects / FX otrzymał cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. Druga złota statuetka została przyznana w kategorii Color Correction za video „Malasana” do utworu Hani Rani & Dobrawy Czocher. Dwa wyróżnienia otrzymał trailer do gry Dying Light 2 Stay Human.

Zdobyte w tym roku miecze dołączą do pozostałych kilkudziesięciu krajowych oraz międzynarodowych wyróżnień, jakie otrzymało Platige Image na najbardziej prestiżowych festiwalach filmowych, konkursach reklamowych, oraz gamingowych.

– Czwarte z rzędu zwycięstwo w konkursie KTR za studio postprodukcyjne jest dowodem na to, że po 25 latach istnienia nie zwalniamy tempa. W tym roku powołaliśmy naszą spółkę w USA – jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych klientów w zakresie produkcji i postprodukcji reklamowej. Już niedługo otworzymy najnowocześniejsze w tej części świata studio motion capture. Dzięki niemu znacząco zwiększymy nasz potencjał produkcyjny powiedział Karol Żbikowski Prezes Zarządu Platige Image.

Jury KTR wyróżniło złotą statuetką cinematic Call of Duty: Operation Monarch – Godzilla vs. Kong. W laudacji zwrócono uwagę na „światowy poziom, który stawia tę produkcję, na samym szczycie tego rodzaju projektów”. 

Call of Duty to seria gier, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Platige Image współpracuje z twórcami bestsellerowej gry od 2020 r. Współpraca z największymi firmami branży gamingowej i filmowej Legendary Pictures / Warner Bros, Activision i Sledgehammer Games zawsze jest wyzwaniem, ale jednocześnie daje dużo przyjemności. Nagroda KTR, a także opinie środowiska graczy pokazują, że po raz kolejny stanęliśmy na wysokości zadania – mówi Piotr Prokop, Producent wykonawczy Platige Image.

– To było niesamowite doświadczenie pracować nad postaciami tak kultowych potworów, jak Godzilla i King Kong.  Efekt pracy całego zespołu jest naprawdę piorunujący – to  wyjątkowe połączenie zarówno dla graczy, jak i filmowych fanów  – dodaje Tomek Suwalski, reżyser nagrodzonego zwiastuna.

 

Film Godzilla vs Kong można obejrzeć tutaj  https://www.youtube.com/watch?v=V_vNYs_Be0k

Drugim projektem nagrodzonym złotym mieczem był teledysk „Malasana”, video wyróżniono za kolorkorekcję zrealizowaną przez Piotra Sasima z Platige Image.

Nagrodzony teledysk można zobaczyć tutaj https://www.youtube.com/watch?v=qoYv9H_UCvE

KTR to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. KTR to przede wszystkim święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniana jest wyrazista komunikacja, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Konkurs organizowany jest od roku 2004 roku. Typując zwycięzców jury wybiera najlepsze prace, doceniając odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Nominowane prace nagradzane są brązem, srebrem, złotem oraz nagrodą BEST OF CATEGORY.





Słowa kluczowe:Platige Image, KTR

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS