Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-05-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Salon OKNOPLAST otwarty 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę



Wyobraź sobie że już dziś możesz zwiedzić salon sprzedaży okien i drzwi nie wychodząc z domu. Brzmi intrygująco? Bieżąca sytuacja związana z pandemią i chęć zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa swoim klientom oraz pracownikom sprawiły, że OKNOPLAST zaprezentował swój wirtualny salon. Jest dostępny dla każdego 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Znajdziemy w nim szeroką ofertę produktową przedstawioną w prosty i krótki sposób. 

Powiedzenie mój dom, moja twierdza nabiera w obecnych czasach realnego znaczenia. Pandemia i związane z nią wszelkiego rodzaju ograniczenia oraz restrykcje sprawiły, że w naszych czterech ścianach spędzamy jeszcze więcej czasu, także pracując zdalnie. Dlatego teraz tym bardziej chcemy, by przestrzeń wokół nas była tą wymarzoną. Z tego też względu w ostatnich dwóch miesiącach większość z nas słyszy za ścianą dobiegające od sąsiada wiercenie, stukanie młotka czy inne odgłosy remontów. Również osoby będące w trakcie budowy lub dopiero ją planujące, znacznie przyspieszyły proces stworzenia własnej, domowej enklawy.

Rozwiązanie na nową rzeczywistość

W odpowiedzi na nową rzeczywistość OKNOPLAST przygotował wyjątkowe rozwiązanie, które w innowacyjny sposób wprowadza klienta w świat produktów marki. Od dzisiaj okna, drzwi tarasowe, drzwi zewnętrzne możemy obejrzeć bez wychodzenia z domu. Z okien na pewno warto zwrócić uwagę na najcieplejszą kolekcję Winergetic, designerskie Pixel czy ekologiczne Prismatic. Osoby ceniące sobie duże przeszklenia znajdą dla siebie drzwi przesuwne HST, a fani produktów aluminium z pewnością dostrzegą linię drzwi zewnętrznych Elite i Tenvis od Aluhaus.

Spacer został stworzony za pomocą technologii, która pozwala połączyć grupę pojedynczych zdjęć panoramicznych w jedną spójną całość. Dzięki czemu mamy wrażenie jakbyśmy byli w samy sercu salonu. Za pomocą myszki i zaznaczonych na podłodze okręgów możemy swobodnie poruszać się po całej przestrzeni, oglądając każdy z produktów z obydwu stron. Dodatkowo po najechaniu na szary lub niebieski punkt na wybranym produkcie, pokażą nam się odpowiednio informacje pisemne lub wideo prezentujące najważniejsze cechy produktu. Taka forma spaceru jest absolutnie innowacyjna w branży stolarki otworowej i przekłada się na zarówno na zwiększenie komfortu jak i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników OKNOPLAST.

Oczywiście spacer ma na celu wstępne zainteresowanie i przedstawienie w niekonwencjonalny sposób klientowi produktów marki OKNOPLAST. Zakupu okien i drzwi dokonujemy przecież raz lub dwa razy w życiu dlatego też mimo wszystko przyda nam się pomoc doradcy. Stąd też po zakończonym spacerze wirtualnym osoby zainteresowane stolarką otworową mogą zostawić namiar na siebie, a w ciągu 24 godzin ekspert OKNOPLAST skontaktuje się z nami w celu określenia kolejnych kroków, a w przypadku zainteresowania również przygotowania oferty bez konieczności wizyty w salonie.

Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu

Wirtualny spacer to kolejny krok w kierunku zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu swoich pracowników oraz klientów. Już na samym początku pojawienia się koronawirusa w Polsce, firma przygotowała i wprowadziła program bezpiecznych zakupów.

Po pierwsze na bardzo wczesnym etapie firma zaimplementowała w zakładzie produkcyjnym niezmiernie restrykcyjne zasady bezpieczeństwa, podkreślając, że życie i zdrowie pracowników jest najważniejsze. Również dla klientów wprowadzono program bezpiecznych zakupów, dający możliwość zakupu okien, drzwi, rolet i bram bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży. Z kolei klientom, pragnącym pojawić się w salonie osobiście firma wciąż oferuje możliwość zakupu stolarki otworowej w salonach stacjonarnych, które są niezmiennie otwarte. Oczywiście spotkania takie odbywają się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności m.in.: spotkania umawiane na konkretną godzinę by nie dopuścić do większej ilości osób w salonie sprzedaży, zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy klientem i doradcą, czy dezynfekcja biurek przy którym odbywa się spotkanie po każdym kliencie.

Tym samym, znana w branży z wyznaczania trendów na arenie europejskiej marka OKNOPLAST kontynuuje ekspansję w świecie innowacji, by nieustannie odpowiadać na nowe preferencje odbiorców i reagować na zmieniającą się rzeczywistość.

Zobacz jak wygląda wirtualny salon OKNOPLAST tutaj .

OKNOPLAST
press box





Słowa kluczowe:Oknoplast

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS