Tytuł lidera jakości i innowacyjności w branży to ogromny zaszczyt, ale i odpowiedzialność. Sieć salonów KRISHOME ze swoim nowatorskim podejściem do procesu zakupu stolarki otworowej zyskały jedną z najważniejszych branżowych naród – Laur Klienta 2019 roku.
W roku 2018 firma KRISPOL postanowiła zrewolucjonizować podejście do zakupu stolarki i ogłosiła nową koncepcję sprzedaży, stawiając wysoko poprzeczkę i oferując klientowi kompleksową obsługę całego procesu zamówienia stolarki otworowej dla domu w jednym miejscu. Konsumenci docenili wygodę, oszczędność czasu i profesjonalizm, a sieć salonów KRISHOME otrzymała jedno z najważniejszych wyróżnień konsumenckich – Złoty Laur Klienta. – Zdobyte wyróżnienie to najlepsza rekomendacja naszej codziennej pracy. Dziś w naszej sieci jest już blisko 70 salonów KRISHOME, a liczba pomarańczowych punktów na mapie Polski wciąż rośnie – komentuje otrzymanie nagrody Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL. Jednocześnie koncept jest wciąż rozwijany. – Oferujemy gotowy pomysł na biznes, ale co za tym idzie, ponosimy też ogromną odpowiedzialność. Ważnym elementem końcowego zadowolenia z obsługi klienta w salonie jest praca wykonana przez naszych szkoleniowców. Partnerzy mogą przeszkolić swoich pracowników, zarówno z zakresu wiedzy technicznej, jak i praktycznego aspektu montażu stolarki – dodaje Gibki.
Sieć salonów KRISHOME to również komfortowa strefa dla architekta. Niemal nieograniczone możliwości stolarki polskiego producenta pozwalają na realizację najbardziej wyszukanych projektów. Dziś wielogabarytowe szklane fasady, dopasowanie stolarki do całości projektu czy miksowanie różnych rozwiązań w obrębie jednej inwestycji to już standard, a możliwość przeprowadzenia całego procesu w jednym miejscu, znacznie przyspiesza realizację prac na budowie.
KRISPOL
press box