Dodatkową funkcjonalnością ułatwiającą dotarcie do poszukiwanych treści jest podział na grupy odbiorców, do jakich kierowane są produkty Sprint – administracja publiczna, telekomunikacja, budownictwo i biznes. Taki układ odzwierciedla model biznesowy marki i odpowiada zapotrzebowaniu poszczególnych grup odbiorców na precyzyjne informacje wspierające ich działalność.
Wprowadzone zmiany zwiększyły funkcjonalność i ułatwiły nawigację. Równie istotna przy konstrukcji strony była warstwa estetyczna. Wraz z uruchomieniem nowej strony Sprint wprowadza identyfikację wizualną wykorzystującą fotografie ptaków. Ptasie motywy będą wykorzystywane do celów reklamowo-prezentacyjnych, a także w komunikacji wewnętrznej. Czterem strefom działalności firmy odpowiadają cztery ptaki (mewa, sokół, dzięcioł i sowa), których cechy i symbolika najlepiej pasują do produktów, za które „odpowiadają”. „Ptasie nawiązania odświeżają wizerunek i wyróżniają markę wykorzystując efektowne i estetycznie motywy odbiegającego od obecnych standardów. Dzięki ptakom udało się znaleźć coś niepowtarzalnego, a jednocześnie uniwersalnego” – mówi Agnieszka Kamińska – dyrektor ds. marketingu, odpowiedzialna za przebudowę strony.
Prace nad stroną trwały prawie 6 miesięcy, odpowiedzialna za nie była agencja LemonMind.