Dzięki platformie możliwe będzie wygodne wgranie treści do serwisu, ustalenie odpowiedniej ceny, a następnie wystawienie produktu na sprzedaż. Użytkownicy tworzą swoje internetowe portfolio, a liczba pobrań staje się swoistą rekomendacją. Nie brakuje możliwości komentowania i recenzowania, co pokazuje czy wystawione treści odpowiadają potencjalnym odbiorcom generując informację zwrotną na temat prezentowanej twórczości. Twórcy platformy zapewniają, że będą wrażliwi na kwestie praw autorskich i będą czuwali nad wysoką jakością treści na serwisie.
Bitsy to pierwszy tego rodzaju marketplace w Polsce, stojący w wyraźnej opozycji do tradycyjnych serwisów, w których sprzedają wyłącznie profesjonaliści. Wygoda i dostępność w połączeniu w nieograniczoną kreatywnością społeczności Bitsy stanowią o sile serwisu.
Kto z nas nie korzysta dzisiaj z treści cyfrowych? Już teraz na Bitsy.pl pierwsi chętni mogą się zapisywać do wzięcia udziału w pilotażu usługi.