3 lipca Grupa ERGO Hestia uruchomiła platformę internetową mtu24.pl. Jest to kontynuacja dotychczasowych działań w kanale direct w ramach marek MTU i You Can Drive. Oferta mtu24.pl skierowana jest wyłącznie do klientów kupujących ubezpieczenia przez internet lub telefon.
Sprzedaż bezpośrednia realizowana jest przez Grupę ERGO Hestia od dłuższego czasu, a świeża formuła mtu24.pl odpowiada na zwiększone wyzwania jakie przed Grupą ERGO Hestia stawia klient.
Portal mtu24.pl stanowi odpowiedź Grupy ERGO Hestia na zapotrzebowanie rynku direct, którego potencjał szacowany jest obecnie na 1,2 mld złotych. Rozwój tego rynku potwierdzają badania wskazujące na zmianę preferencji osób szukających ochrony ubezpieczeniowej. Oprócz tradycyjnej opcji spotkania z agentem chcą oni mieć również możliwość skorzystania z alternatywnej formy obsługi i zakupu – przez internet.
– Sprzedaż poprzez platformę mtu24.pl będzie skierowana do nowych klientów, niezwiązanych obecnie z markami Grupy ERGO Hestia – mówi dyrektor Biura Direct ERGO Hestii Małgorzata Harasimiuk-Grodzka. mtu24.pl to proste produkty nawiązujące do formuły MTU, skierowane do klientów ceniących możliwość szybkich, internetowych zakupów, niewymagających doradztwa. W pierwszym tygodniu poprzez portal mtu24.pl klienci będą mogli kupić proste ubezpieczenia komunikacyjne tylko telefonicznie – dodaje Małgorzata Harasimiuk-Grodzka.
Grupa ERGO Hestia inwestuje w rozwój różnych kanałów dotarcia do klientów. Stopniowy rozwój modelu wielomarkowego pomaga ubezpieczycielowi dopasować ofertę do oczekiwań każdego segmentu klientów. Unowocześniony kanał dystrybucji internetowej bazuje na dotychczasowej, bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń marek MTU oraz You Can Drive. Tym samym ubezpieczenia oferowane pod marką ERGO Hestii skierowane do klientów detalicznych będą dostępne tylko w sprzedaży tradycyjnej za pośrednictwem doradców ubezpieczeniowych.
dostarczył infoWire.pl