WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



hierarchia efektów reklamy

model Lavidge'a i Steinera, który zakłada, że reklama wywiera wpływ na klienta etapami najpierw przez dostarczenie wiedzy o produkcie, następnie przez wywołanie zmiany postawy i poglądów odnośnie do produktu, wreszcie skłonienie klienta do zakupu. (J. Kall, Reklama, Warszawa 1998)
(studio Mak)

*

*

    • jem dzem 2019-11-05 08:45

      dzięki byq

    • cs 2022-06-27 09:34

      Niewiele eureki w tym modelu. Podobny jest model Włóczykija i Gryllsa - jak łowisz rybę zarzucasz wędkę, wyciągasz rybę i odczepiasz rybę. Nie wiem dlaczego to się tak egzaltuje. To jest jakaś mądrość?

DODAJ KOMENTARZ

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Praca.Wirtualnemedia.pl

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ