1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam
„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce Polsatu oglądało średnio 1,38 mln widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17,7 mln zł.
„Trudne sprawy” nadawano w dni powszednie o 14.50. Premierowe odcinki serialu pokazane w okresie od 11 lutego do 28 maja br. gromadziły średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 21,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Zdrady” przegrały z „Ojcem Mateuszem” i „Na Wspólnej”
W paśmie emisji produkcji Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 11,29 proc. zajęła stacja TVN, nadająca wtedy „W11 - Wydział Śledczy”, „Kocham.Enter” i „Sąd rodzinny”. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,43 proc.; gł. seriale fabularne, „Wiadomości” i „Pogoda”) oraz TVP2 (4,85 proc., dokumenty z cyklu „Świat bez tajemnic” oraz powtórki seriali). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat też był liderem, ale za TVN znalazła się Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - Trudne sprawy |
1381715 |
21,76% |
23,80% |
TVN |
716668 |
11,29% |
11,08% |
TVP1 |
598399 |
9,43% |
5,59% |
TVP2 |
308041 |
4,85% |
5,68% |
Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu paradokumentu wyniosły 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam
Trzeba mieć tupet, żeby za produkowanie tak żenujących programów chcieć opłacania abonamentu.
Podział ramówki na sezony wiosenno - jesienne tylko pogarsza sytuację.