SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 mln zł na kampanię PR Światowego Forum Miejskiego

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej szuka agencji public relations, która zajmie się kampanią PR 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum  WUF 11) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na działania te resort przeznaczy 2,56 mln zł netto.

Przetarg obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kampanii public relations 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego.
Kampania ma być dopasowana do potrzeb grup docelowych, ze szczególnym naciskiem na działania informacyjne i edukacyjne, prowadzone w ścisłej współpracy ze współorganizatorami wydarzenia

Wybrana agencja będzie odpowiadać za realizację kampanii public relations w Polsce oraz w Europie. Działania będą podzielone na 3 etapy: przed wydarzeniem WUF11- od momentu podpisania umowy do 24 czerwca br., w trakcie wydarzenia, od 25 czerwca do 1 lipca br. i po wydarzeniu, od 2 lipca do 31 sierpnia br.

Światowe Forum Miejskie (World Urban Forum, WUF) to światowe wydarzenie poświęcone zagadnieniom miejskim, organizowane przez UN-Habitat, agendę ONZ ds. urbanizacji i osiedli miejskich. Współorganizatorami wydarzenia są Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz miasto Katowice.

Głównym celem wydarzenia jest zwiększanie świadomości i wiedzy na temat zrównoważonej urbanizacji poprzez otwartą debatę, wymianę dobrych praktyk i dzielenie się doświadczeniami. To również promocja zrównoważonego rozwoju miast oraz dyskusja nad wyzwaniami miast we współczesnym świecie. Podczas wydarzenia wypracowywane są rekomendacje dla rządów, regionów i
miast, dotyczące polityki miejskiej. WUF organizowany jest cyklicznie, odbywa się co 2 lata i przyciąga od kilku do ponad 20 tysięcy uczestników, w tym przedstawicieli rządów, regionów, miast, organizacji pozarządowych, a także biznesu, instytucji finansowych i gości indywidualnych.

W dniach 26-30 czerwca br. Polska (miasto Katowice) będzie gospodarzem 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum, WUF11). Wydarzenie odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Hasło przewodnie WUF 11 : „Transforming Our Cities for a Better Urban Future” („Zmieniamy nasze miasta dla lepszej przyszłości”).
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich, poza wystawcami i organizatorami tzw. side eventów.  Wydarzenie odbędzie się w formule hybrydowej, tzn. część uczestników będzie w nim uczestniczyć na miejscu w MCK, a część on-line.

Najważniejszym celem kampanii public relations, jest zapewnienie jak największej liczby uczestników WUF11.

Do zadań zwycięskiej agencji należeć będzie m.in. przygotowanie planu i harmonogramu zaplanowanych działań PR, media relations. Będzie odpowiadać także za propozycje mediów/audycji/programów/podcastów, ustalenie formy i treści najważniejszych przekazów, bieżący kontakt z redakcjami/dziennikarzami, obsługę social mediów, strony internetowej. Ma też na bieżąco wspierać resort w zakresie działań PR w wymiarze ok. 10 godzin miesięcznie, przede wszystkim konsultować założenia i treści tekstów
pisanych przez lub na zlecenie ministerstwa,  organizować spotkania z mediami itd.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: wstępny plan i harmonogram działań kampanii PR z podziałem na 3 etapy kampanii PR (waga 40), projekt informacji prasowej na temat inicjatywy „Plan Działań dla Miast” jako integralnej części przedsięwzięć związanych z organizacją WUF11 w Polsce (waga 33) oraz cena (waga 27).

Resort z wybraną agencją będzie pracować do 31 sierpnia br. Przetarg trwa do 22 marca. Budżet na zaplanowane działania wynosi 2,56 mln zł netto (bez VAT).