Agencja Solski BM po 9 latach zmienia logo i nazwę na Solski Communications
Działająca dotychczas pod nazwą Solski Burson-Marsteller agencja PR zmieniła po 9 latach istnienia na rynku nazwę na Solski Communications. Wprowadzono też nową identyfikację wizualną.
Ryszard Solski, prezes i CEO agencji Solski Communications, założył agencję Solski PR w 2008 roku. Nazwą oficjalną firmy od 2010 roku była Solski BM, nazwy Solski Burson-Marsteller używano jedynie do celów roboczych, np. w korespondencji mailowej.
- Jednoczesne funkcjonowanie obu nazw z czasem zaczęło być kłopotliwe i uznałem, że nadszedł czas na uporządkowanie tej i kilku innych kwestii. Stąd nowa nazwa i nowy system identyfikacji - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ryszard Solski.
Nowa nazwa jednej strony ma lepiej oddawać szeroki zakres oferowany usług komunikacyjnych, a z drugiej - bardziej podkreślać niezależność agencji.
Solski Communications pozostaje firmą polską, stowarzyszoną ze światową agencją Burson-Marsteller i w związku z tym może używać nazwy dopełniającej „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. Relacje obu firm mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller i jej macierzystego koncernu WPP.
W ciągu ośmiu lat zespół agencji urósł z 4 do 36 osób, a agencja dołączyła do pierwszej piątki firm pod względem przychodu z wynagrodzeń za działania PR. W ub.r. agencja odnotowała wzrost sprzedaży o 40 proc.
Dołącz do dyskusji: Agencja Solski BM po 9 latach zmienia logo i nazwę na Solski Communications