Agnieszka Milak dyrektorem marketingu „Faktu”
Agnieszka Milak obejmuje stanowisko dyrektora marketingu „Faktu”. W Axel Springer Polska pracuje od ponad sześciu lat.
Jako dyrektor marketingu „Faktu” Agnieszka Milak będzie odpowiadać za realizację strategii marketingowej, promocję i działania wizerunkowe tego dziennika. Marketingiem „Faktu” kieruje już od grudnia ubiegłego roku, ale wcześniej zajmowała stanowisko p.o. dyrektora, zastępując Ewę Lampart.
W pionie marketingu Axel Springer Polska Agnieszka Milak pracuje od lutego 2004 roku. W tym czasie pełniła funkcje brand managera i marketing managera – w różnych okresach zarówno „Faktu”, jak też „Dziennika”. Wcześniej była związana z agencjami reklamowymi J. Walter Thompson Parintex (obecnie JWT) i Tequila Poland (obecnie Tequila/Polska).
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Milak dyrektorem marketingu „Faktu”