SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Roszko: ze Ströer Polska do Re-Akcji

Agnieszka Roszko objęła stanowisko key account managera w agencji marketingowej Re-Akcja. Poprzednio pracowała w Ströer Polska.

Jako key account manager w Re-Akcji Agnieszka Roszko zajmuje się obsługą kluczowych klientów w zakresie outdooru. Jej zatrudnienie wynika ze zmian strukturalnych i strategicznych w firmie. Od roku, po wyjściu z Grupy Infinico, Re-Akcja koncentruje się bowiem tylko na komunikacji w mediach out-of-home.

Poprzednio Agnieszka Roszko przez 8 lat pracowała w Ströer Polska, zajmując stanowisko account managera. Wcześniej przez 4 lata pełniła taką samą funkcję w firmie Europlakat Polska.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Roszko: ze Ströer Polska do Re-Akcji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl