Aleksandra Grądzka PR consultantem w Big Picture
Aleksandra Grądzka awansowała na stanowisko PR consultanta w agencji w Big Picture. Z agencją związana jest od dwóch lat i odpowiada m.in. za projekty z obszaru FMCG oraz przemysł i motoryzacja.
Aleksandra Grądzka karierę zawodową zaczęła w 2020 roku, pracując dla takich marek jak Nestle, Bayer i Carolina Medical Center. Wcześniej rozwijała swoje umiejętności z zakresu marketingu i public relations odbywając dwa interesujące staże w Fundacji Digital Poland i Aria Private Equity.
W Big Picture pracuje w zespole PR korporacyjnego od 2021 r. Wraz z dołączeniem do agencji zrealizowała kampanię społeczną dla Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych. Jest odpowiedzialna za projekty i bieżącą komunikację dla Mondelez Polska, Forvia Polska (d. Faurecia, lider branży technologii motoryzacyjnej) oraz wspiera klienta z obszaru health – Reckitt (m.in. marka Strepsils, Nurofen, Durex).
W ostatnim czasie realizowała także projekty specjalne, takie jak Rochstar, a także szerokie działania komunikacyjne wokół programu pilotażowego „Programowanie = Nasz Drugi Język”, którego inicjatorem jest Miron Mironiuk.
Aleksandra Grądzka jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Grądzka PR consultantem w Big Picture